امام جمعه رضوانشهر:

آمریکا خواب بازگشت به ایران را به گور برد

امام جمعه رضوانشهر گفت: توافق هسته ای به این معنا نیست که دشمنان ما در کشورمان نفوذ کنند و آمریکا خواب بازگشت به ایران را باید به گور ببرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۹۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی حبیبی در دیدار با جمعی از بسیجیان، پاسداران، و فرماندهان نظامی و انتظامی که بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: امروز دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی در صدد جنگ نیابتی در منطقه هستند و داعش از طرف آنها از پول نفت عراق و سوریه بر علیه مردم بی‌دفاع این کشورها جنایات وحشیانه را مرتکب می‌شوند.

وی با اشاره به آیات قرآنی در خصوص دفاع و جهاد تصریح کرد: در قرآن کریم 800 آیه در خصوص دفاع و 700 آیه در مورد جهاد وجود دارد که نشان از اهمیت این دو موضوع است.

امام جمعه رضوانشهر به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان بویژه آمریکا در ایران و منطقه اشاره کرد و افزود: دشمنان ما بعد از توافق هسته‌ای در صدد نفوذ سیاسی، اقتصادی، عقیدتی و فرهنگی در کشور ما هستند و در راس آنها آمریکا خواب بازگشت به ایران را باید به گور برد.

حجت‌الاسلام حبیبی در جایی دیگر به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نیروهای مومن اشاره کرد و گفت: نیروهای مومن و معتقد باید آمادگی کامل را در جنگ فکری و عقیدتی در مقابله با استکبار جهانی داشته باشند و همه ما باید از لحاظ فرهنگی خودمان را قوی کنیم.

وی مردم ایران را مردمی انقلابی دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی در ذات ما مردم ایران است و دشمن درصدد آن است که ارزش‌ها و فرهنگ دفاع را از ما بگیرند.

امام جمعه رضوانشهر در پایان بر وحدت و همدلی بین مردم ایران تاکید کرد و گفت: همانطور که ملت ایران در دوران دفاع مقدس یک‌دل و یک‌‌رنگ بودند و توانستند در سایه رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی برسند امروز نیز باید با همین رویه و با وحدت و همدلی بتوانند در جنگ نرم، جهاد فرهنگی و عقیدتی نیز در مقابل دشمنان بیاستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار