خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: ارکان پیروزی نظام اسلامی بهره‌برداری ملت از فرهنگ عاشورا و رهنمودهای ولی‌فقیه است؛ امام خمینی(ره) دشمن را از کشور بیرون کرد و اکنون به لطف رهبری، ایران اسلامی به نقاط مختلف منطقه نفوذ پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۱۹۳۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم، سردار غلامرضا احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با بیان اینکه کوچک‌ترین اهداف دشمن در آغاز جنگ تحمیلی تجزیه ایران اسلامی بوده است اظهار کرد: دشمنان دفاع مقدس اکنون با عنوان در مذاکرات حضور یافته و ما را متهم به استفاده از کشتار جمعی می‌کنند در صورتی که این افراد در دفاع مقدس و دیگر حملات خود به کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از تجهیزات کشتار جمعی بسیاری استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس از تجهیزات و دستاوردهای نظامی نوین استفاده کرده است تصریح کرد: براندازی نظام اسلامی هدف اصلی دشمن در دفاع مقدس بود که اکنون نیز برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند اما به لطف رشادت‌های رزمندگان و برکت خون شهدا نتوانسته به هدف خود برسد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ادامه داد: ارکان اساسی پیروزی نظام اسلامی بهره‌برداری ملت از فرهنگ عاشورا و رهنمودهای ولی فقیه است؛ در دوران شکل‌گیری انقلاب، امام خمینی(ره) دشمن را از کشور بیرون کرد و اکنون به لطف رهبر انقلاب اسلامی، ایران اسلامی به نقاط مختلف منطقه نفوذ پیدا کرده است.

وی از افزایش هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن بعد از انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: پیوند ناگسستنی مردم و نظام سبب شده رژیم صهیونیستی از توانایی‌های ایران اسلامی هراس داشته باشد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها