خبرهای داغ:
رزمنده دفاع مقدس گفت: نباید نسبت به تکریم و احترام خانواده معزز شهدا و ایثارگرانی که افتخار و عزت امروز کشورمان را مدیونشان هستیم، بی توجه باشیم.
کد خبر: ۸۵۷۱۹۷۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، سردار حمید کمالی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی، بسیجیان، خانواده معظم شهیدان و ایثارگران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را باید عید دفاع از میهن نامید، اظهار داشت: 31 شهریور ماه آغاز هشت سال جنگ است و ما این روز را بدین دلیل که موفقیتی بزرگ نصیب ملت ایران شده است، جشن می گیریم و گرامی می داریم.

وی افزود: ابرقدرت های بزرگ دنیا با پشتیبانی های مالی و نظامی متجاوزان بعث عراق، هشت سال جنگ را بر کشورمان تحمیل کردند و رزمندگان ما با دستانی خالی آن دفاع مقدس و جانانه را رقم زدند.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: رزمندگان غیور ایران اسلامی به پیروی از امام خمینی(ره) و هدایت های داهیانه آن امام همام با اتکای به خداوند نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست غاصبان و متجاوزان بیفتد.

کمالی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه ای سنگین بر دوش همه ماست و آن هم اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار داشت: باید قدردان جانبازانی که درد جانبازی را با خود حمل می کنند و خم به ابرو نیاورده اند تا مبادا اجرشان ضایع شود، باشیم و رشادت های آنها را به فراموشی نسپاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها