به گزارش خبرگزاری بسیج صبح امروز همزمان با شروع هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان باحضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۹۷۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج صبح امروز همزمان با شروع هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان باحضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در میدان شهدا و جلوی بازار تاریخی شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در رژه نیروهای مسلح گفت:

8 سال دفاع مقدس یاد آور اتفاق نظر در حمله وحشیانه همه جبهه کفر به کشوری بود که مردمانش اراده کرده بودند مستقل و آزاد زندگی کنند و آقای خویش باشند و نوکری اجانب را نکنند  و بر منابع و ثروت های خود تسلط داشته باشند.

کشوری که از یک سو به علت حقوق انقلاب اسلامی و تغییر حکومت فاقد هر گونه نیروی منسجم نظامی بوده و از سوی دیگر دولت وقت هم دل با ملت و رهبری نبوده و اضافه بر آن،  به تحریک کشورهای بیگانه، گروهک های تروریستی نیز به جان ملت افتاده و آسایش و امنیت راصلب نمودند.

آن موقع چنان مشغول مسائل داخلی بودیم که حتی فکر دخالت سایر کشورها نبودیم.

اما برای استکبار جهانی که پیوسته چشم به منابع سرشار انرژی دوخته بود، ضعف نظامی و مشکلات داخلی یک فرصت استثنائی به شمار می رفت که با تصرف ایران و گماشتن ژاندارم دیگر در منطقه مانند شاه ملعون سابق مجددا منطقه و انرژی منطقه را از آن خود کند.

ملت انقلابی ایران اسلامی با رهبری و فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) هرچند با دستان خالی ولی با عزمی راسخ و ایمان و اعتقادی بی نظیر وارد کار و زار سهمگین با متجاوزین شده و با تقدیم بهنرین و رشید ترین فرزندان و با مقاومت مثال زدنی خود و تحمل سختی های بسیار سرانجام بر دشمنان تابن دندان مسلح فائق آمدند و طعم پیروزی در کام ملت شهید داده ایران اسلامی شیرین شد.

رسم استکبار ، نامردی ،حمله ،کشتار و ویرانی است ولی اراده خداوند پیروزی حق بر باطل را برای این ملت اسلامی به ارمغان آورد. بازخوانی چهره های 8 سال دفاع مقدس سرشار از عبرت است، و همچنین دلایل پیروزی یعنی ولایت مداری ، بصیرت و مقاومت را یاد آوری می کند.

 8 سال دفاع مقدس تفسیر مفهومی این شعارملت ایران است که ما می توانیم .

انشاءالله بتوانیم رهروان خوبی برای امام وشهیدانمان باشیم و با درسهایی که از 8 سال دفاع مقدس گرفتیم بتوانیم این راهی را که امام در پیش روی ما گذاشته و افق بلند انقلاب را درک کنیم و در جهت آن ها پیش برویم.

ارسال نظرات