خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۹۹۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرده که در این بیانیه می خوانیم؛ این ایام بزرگ و تاریخ‌ساز را به تمامی ملّت شریف و مبارز ایران اسلامی به خصوص دلاورمردان عرصه‌ی ایثار ،جهاد و شهادت و همچنین بسیجیان سلحشورتبریک عرض می نماید.

در این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

در ادامه می خوانیم: در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است، آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد، حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها قرار دهد.

در ادامه می خوانیم: در واقع باید گفت جنگ تحمیلی 8 ساله استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران تداعی‌کننده دفاع جانانه و مقاومت تمام عیار جبهه اسلام به فرماندهی رسول اعظم (ص) در جنگ احزاب است، که تمام ایمان در برابر تمام کفر قرار گرفت و ایستادگی تاریخ‌ساز و پیروزمندانه ملت ایران برابر همه کانون‌های قدرت بین‌الملل و بلوک سلطه را در عصر جاهلیت مدرن رقم زد.

در این بیانیه آمده است؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هفته دفاع مقدس را يک فرصت گرانمايه و جاودانه براي شناخت و بررسي زواياي مختلف افسانه شکست ناپذيري و سلطه گري قدرت هاي جهاني به ويژه آمريکا و حاميان باطل او و در حقيقت برتري ايمان و اراده ملتي نستوه و استوار در مقابل کفر می داند.

در پایان این بیانیه می خوانیم؛ عظمت و اقتدار امروز ملت بزرگ ایران اسلامی مرهون رشادتها و ایستادگی های‌شهیدان والامقام، خانواده های معظم شهدا،ایثارگران، جانبازان، آزادگان و بسیجیان شجاع و غیرتمند این مرز و بوم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها