دبیر ستاد کنگره شهدای جامعه ورزش مازندران درباره شناسایی شهدای ورزشی استان، تصریح کرد: در حال حاضر ۶۲۰ شهید ورزشکار در استان شناسایی شد و به دنبال تکمیل اطلاعات و آثار کامل آنها هستیم.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸



خبرگزاری بسیج مازندران، نشست خبری سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا و دبیر ستاد کنگره شهدای جامعه ورزش استان بهمراه حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش‌و‌جوانان استان در آستانه هفته دفاع مقدس با جمعی از اصحاب رسانه در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

سیدجواد حسینیان در این نشست با اشاره به برگزاری سومین کنگره شهدای ورزشکار کشور به محوریت شهید شاخص ورزش کشور از مازندران بهرام اسدپور گلوگاهی اظهار کرد: در دو ماه اخیر ۶۲۰ شهید ورزشکار در استان شناسایی شدند و به دنبال تکمیل اطلاعات و آثار کامل آنها هستیم.

وی با اشاره به شهید شاخص کشور بهرام اسدپور گلوگاهی، اظهار کرد: تا پایان آبان‌ماه امسال ۲۰ یادواره و یک یادواره ویژه در گلوگاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندرانبا بیان اینکه ۳ هزار بنر، پوستر و برشور به سراسر کشور با اطلاعات شهید اسدپور گلوگاهی ارسال شد، افزود: از برنامه‌های ستاد کنگره شهدای جامعه ورزشی پرده‌برداری از آلبوم شهید شاخص کشور است.

دبیر ستاد کنگره شهدای جامعه ورزش مازندران درباره شناسایی شهدای ورزشی استان، تصریح کرد: در حال حاضر ۶۲۰ شهید ورزشکار در استان شناسایی شد و به دنبال تکمیل اطلاعات و آثار کامل آنها هستیم.

حسینیان رونمایی از تمبر شهید بهرام اسدپور گلوگاهی، برگزاری نمایشگاه آثار شهدای ورزشکار، تهیه و چاپ تابلوی شهدای ورزشکار با محوریت این شهید، پرده‌برداری از تمثال و ساخت مجسمه شهید از برنامه‌های شب یادواره اعلام کرد و افزود: تمثال شهید بهرام اسدپور گلوگاهی در مدخل ورودی شهر آمل، سوادکوه، چالوس و گلوگاه نصب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: این کنگره با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی آذرماه امسال در ساری برگزار می‌شود.

حبیب حسین‌زادگاناز برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی در غرب استان با محوریت شهید شاخص ورزش کشور خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور شش کشور در رامسر برپا خواهد شد.

رئیس ستاد کنگره شهدای جامعه ورزش مازندران درباره منابع مالی برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان آمادگی خود را در بخش سخت‌افزاری اعلام می‌کند و باید از امکانات و شرایط دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره سفر هیئت‌دولت به مازندران و مطالبات این اداره‌کل، تصریح کرد: پروژه تخصصی برای شهرستان جویبار، بازسازی استادیوم شهید متقی و بخشی از پروژه‌های ملی که نیاز به اعتبارات ملی‌دار در اولویت پیگیری‌ها و مطالبات قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها