دفاع مقدس در حقیقت، جهاد در راه خداست که انسان‌ها را از زیر بار ظلم و ستم دور کرد و مستضعفان را نجات داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۲۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح صبح امروز در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس در حقیقت، جهاد در راه خداست که انسان‌ها را از زیر بار ظلم و ستم دور کرد و مستضعفان را نجات داد.

وی با بیان اینکه دلیرمردانی قبل از انقلاب اسلامی، در مکتب اهل‌البیت (ع) پرورش یافتند و به ندای امام راحل لبیک گفتند، افزود: این دلاورمردان، نظام شاهنشاهی را به زیر کشاندند و جمهوری اسلامی را بر پا کردند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رژیم طاغوتی به عنوان ژاندارم منطقه، حافظ منافع آمریکا، استکبار و صهیونیسم بود، گفت: انقلاب اسلامی به عنوان انفجار نور، مطرح شد و شکل گرفت و منافع استکبار جهانی را به خطر انداخت.

این مسئول با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی، اقدامات متفاوتی انجام داد، تصریح کرد: ایادی استکبار با امکاناتی که در اختیار صدامیان قرار دادند، می‌خواستند نظام نوپای جمهوری اسلامی را سرنگون کنند اما با لطف خدا و پایداری مردم، موفق به این کار نشدند.

فلاح با اشاره به اینکه فرماندهان ارتش آن روز، سرسپرده رژیم گذشته بودند اما بدنه ارتش، مردمی بود، ادامه داد: منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی، در پی منحل کردن ارتش بودند اما امام راحل با تیزهوشی و درایت، با حفظ ارتش و تغییر در سطوح فرماندهان، این ارتش را حفظ کرد تا پاسدار مرزهای زمینی، دریایی و هوایی باشند.

وی با بیان اینکه امروز به لطف خدا، جمهوری اسلامی به عنوان مقتدرترین کشور در جهان مطرح است، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی زنان و مردانی است که با امکانات اندک از این کشور دفاع کردند و افتخار آفریدند.

استاندار مازندران با اشاره به شکست استکبار جهانی، اظهار کرد: استکبار امروز با تشکیل جریان‌های تکفیری و داعشی درصدد است، تا مسلمانان را به جان هم اندازد.

این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی به عنوان ناجی مسلمانان جهان، با استکبار مبارزه می‌کند، افزود: جمهوری اسلامی توانسته در جهت انهدام داعشی‌ها و تکفیری‌ها، اقداماتی را در منطقه انجام دهد و وضعیت ما در منطقه از دیگر کشورها بهتر است.

فلاح با اشاره به اینکه از همه رسانه‌ها، نویسندگان و اهالی فرهنگ و ادب درخواست دارم با تولید آثار در حوزه دفاع مقدس از این فرهنگ تحول‌ساز دفاع کنند، گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل نوجوان و جوان ما معرفی شده و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها