برگزاری جشنواره آثار و تولیدات سبب ایجاد تأملات سازنده و دارای بار آموزشی برای هنرمندان خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۵۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، هنرمند تجسمی حوزه هنری زنجان گفت: با توجه به سیاست های ارزشی حوزه هنری، برگزاری جشنواره تولیدات سبب تعامل هنرمندان با یکدیگر می شود که این تأملات سازنده و دارای بار آموزشی خواهند بود و هنرمندان که در راستای تولید محتوا فعالیت می کنند به تولید آثار جامع تر و کامل تر دست خواهند یافت.
کاظم باقرنیا افزود: : با حمایت های مادی و معنوی حوزه هنری استان زنجان در طول یک ماه به آماده کردن آثار خود با محوریت جشنواره پرداخته است.
وی برگزاری زنده بخش رقابتی جشنواره را سخت و زمان بر توصیف کرد و افزود: در صورت زنده برگزار شدن این بخش تعداد نفرات شرکت کننده کاهش خواهد یافت و در صورت برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه جشنواره و یا قبل از برگزاری جشنواره توسط حوزه هنری کارآمدتر و مفیدتر به جهت آمادگی هنرمندان برای رقابت در جشنواره خواهد بود، در این صورت بین هنرمندان با تجهیزات و موضوعات مدنظر و محورهای جشنواره آشنایی بیشتری حاصل خواهد شد.
باقرنیا در ادامه از راهیابی آثار خود در محورهای بیداری اسلامی و خانواده به مرحله داوری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات استانی حوزه هنری خبر داد.
وی عنوان کرد: درمجموع پنج اثر به مرحله داوری نهایی رسیده است که از این تعداد یک اثر در قالب پوستر و چهار اثر در قالب تصویرسازی برای شرکت در جشنواره ارائه شده است.
وی با اشاره به سطح رو به رشد جشنواره و همین طور داوری منصفانه جشنواره یادآور شد: همزمانی برگزاری جشنواره در رشته های مختلف هنری سطح کیفی جشنواره را افزایش خواهد داد.
کاظم باقرنیا از اولین هنرمندانی است که در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری شرکت کرد .
وی در این مدت به آفرینش حدود 17 اثر با مضامین جشنواره (ایران آینده، خانواده، سبک زندگی، بیداری اسلامی) پرداخته است.
باقرنیا که در زمینه های تصویرسازی، پوستر، طراحی و نقاشی فعالیت می کند




ارسال نظرات