خبرهای داغ:
استاندار قزوین در مراسم رژه هفته دفاع مقدس گفت: اطاعت از ولی فقیه و وحدت رمز سربلندی ایران اسلامی است
کد خبر: ۸۵۷۲۰۸۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین مرتضی روزبه استاندار قزوین صبح امروز با حضور در مراسم ویژه رژه 31 شهریور ماه ضمن گرامی داشت مقام شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: در مقاطع مختلف زمانی در تاریخ ایران نبرد های مختلف بین الامللی و منطقه ای رخ داده است که در تمامی آنها ایران ما به نحو های مختلف متضرر شده است.

وی ادامه داد: سبب سربلندی است که بگوییم در 8 سال دفاع مقدس ایران حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداده ایم و این اتفاق با رشادت های رزمندگان اسلام به وقوع پیوسته است.

روزبه خاطر نشان کرد طی 8 سال دفاع مقدس ما نه تنها از سرزمینمان، که از دین و حویت انقلاب دفاع کردیم و هیچگاه جنگ طلب و یا آغاز گر جنگ نبودیم.

استاندار قزوین متذکر شد: ما به دفاع مقدس به چشم دانشگاهی می نگریم که سبب تحول در فرهنگ ما در زمینه های مختلف نظامی، مردمی و رفتاری شد و اسرات آن کلید حل تمام مشکلات ما می باشد.

وی با تاکید بر پیشرفت ها و موفقیت هایی که به واسطه دفاع مقدس به دست آمده است بیان کرد: موفقیت های علمی، فرهنگی اجتماعی و امنیتی چه در داخل و یا در عرصه بین المللی به دست آمده به واسطه استقلال و صلابتی است که از دفاع مقدس وام می گیرد.

روزبه خاطر نشان کرد: روحیه ایثارگری که از دوران جنگ به یادگار مانده هرگز نباید فراموش شود چرا که این دوران و هر آنچه حول این محور قرار دارد چراغ راه ما برای آینده است.

استاندار قزوین امنیت پایدار ایران را حاصل دفاع مقدس دانست و پشتوانه واقعی آن را شهدا خصوصا شهدای گمنام دانست چرا که آنان خالق اصلی این حماسه بودند.

روزبه تاکید کرد: روشی که رزمندگان ما دنبال کردند و به سربلندی رسیدند همان روشی است که ما نیز دنبال خواهیم کرد و به وضوح می دانیم که این روش جز پیروی بی چون و چرا از ولی امر زمانه نبوده است.

مرتضی روزبه استاندار قزوین در پایان یادآور شد: وحدت، همدلی و همزبانی رمز موفقیت است و امید می رود که ملت ایران همواره در این مسیر قدم بردارند.

1004/پ30/ب                                                                                                                

ارسال نظرات
پر بیننده ها