خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

تبعیت از رهبری مهمترین نقشه راه در دفاع امروز

خسروی پیشکسوت دوران دفاع مقدس مهمترین نقشه راه را در دفاع امروز تبعیت از ولایت و رهبری دانست و عنوان کرد: دشمن دنبال نفوذ از هر طریقی هست، چه اخلاقی، چه سیاسی و چه اقتصادی و ما باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی همایش نهضت روشنگری دفاع دیروز؛ دفاع امروز با حضورامام جمعه عشق آباد ، معاون استاندار ، مسئولین ، گردان بیت المقدس و رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در سالن شهدای مالک اشتر دستگردان برگزار شد .

خسروی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به جنایات آمریکا درزمان جنگ و دوران دفاع مقدس گفت: این همه امنیت که امروز در این مملکت وجود دارد نتیجه خون شهدا و برکت نظام جمهوری اسلامی است .

وی اظهار داشت: حمله دیروز نظامی بود و ما هم دفاع نظامی کردیم، امروز شیطان بزرگ آمریکا هر روز با یک فریب با مسلمانان جنگ دارد و باید مواظب باشیم که به دام شیطان نیفتیم .

خسروی افزود : امروز دشمن با حمله به اعتقادات و اخلاقیات، حمله به اقتصاد و سیاست ، وارد عرصه جنگ نرم شده است و دین و فرهنگ ما را مورد حمله قرار داده که می طلبد با بصیرت و پیروی از منویات رهبری با دشمن مبارزه کنیم .

وی بیان کرد : اکنون34 هزار شبکه ماهواره ای در سطح جهان فعال است که بیشترین آنها در جهت تضعیف اعتقادات و اخلاقیات مسلمانان بکار گیری شده است .

خسروی مقام معظم رهبری را پدر معنوی و دلسوز همگان دانست و گفت : در همه برهه های حساس جمهوری اسلامی ایران فقط و فقط نگاه همه احزاب می بایست به فرمایشات رهبری باشد .

خسروی مهمترین نقشه راه را در دفاع امروز، تبعیت از ولایت و رهبری عزیز دانست و عنوان کرد: دشمن دنبال نفوذ ازهر جایی هست ، چه اخلاقی،چه سیاسی و چه اقتصادی ، باید حواسمان کاملا جمع باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها