خبرهای داغ:
سرهنگ محمدی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای پایان ناپذیر از درس ها و عبرت ها برای همه تاریخ است افزود: جنگ 8 ساله جنگ میان دو کشور نبود بلکه ائتلافی نانوشته جهانی علیه یک ملت بود.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، سرهنگ افشار محمدی در مراسم گرامیداشت رژه 31 شهریور شهرستان اسلام آباد غرب که با حضور یگان های پیاده، موتوری و خودرویی از سپاه،ارتش،بسیج و نیروی انتظامی برگزار شد گفت: هفته دفاع مقدس نماد فداکاری و یکی از باشکوه ترین و حماسی ترین فرازهای تاریخ ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب بیان کرد: تاریخ دفاع مقدس نشان دهنده حوادثی سرشار از صحنه های ماندگار است که این حوادث از باورها و ارزش های جوانان این مرز و بوم نشات گرفته است.

محمدی گفت:انقلاب اسلامی تا به امروز با پشت سر گذاشتن حوادث مختلف در مسیری پر فراز و نشیب به موفقیت های ارزنده ای دست یافته و امروز ما مسیر آرزوی دشمن را سد کرده ایم و توطئه های مختلف آنان را خنثی کرده ایم.

فرمانده سپاه اسلام آباد غرب بیان کرد: ما توانسته ایم در عصر محاصره علمی غرب با تکیه بر اندیشه و افکار درونی ملت به پیشرفت های شگرفی دست پیدا کنیم و امروز قدرت نظامی دشمن را از رده خارج کرده و او را مجبور به تغییر الگوی رفتاری خود کرده ایم.

سرهنگ محمدی افزود: اما باید مواظب راهبرد امروز دشمن مبنی بر نفوذ بود زیرا دشمن قصد دارد تا با ایجاد تغییر در ارزش ها، باورها را تغییر دهد و راه مقابله با این نفوذ مجهز شدن به منطق مستحکم انقلاب اسلامی از طریق افزایش قدرت اقناعی،منطقی و بیانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیورهای مسلح ما همزمان با افزایش اقتدار در حوزه رزمی به برد آرمان های انقلاب اسلامی نیز توجه دارند.  

ارسال نظرات