خبرهای داغ:
جهادی از جنس سال های دفاع مقدس به همت بسیج سازندگی؛

اردوی جهادی بسیجیان پایگاه امام علی(ع) در روستای ابر شاهرود برگزار شد

بسیجیان پایگاه امام علی (ع) شاهرود اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در روستای ابر کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۱۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
فرمانده پایگاه امام علی(ع) بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: با حضور بسیجیان پایگاه امام علی (ع)، اردوی جهادی در روستای ابر بخش بسطام شاهرود برگزار شد.

مهدی عسگرزاده افزود: این اردوی جهادی در دو مرحله و هر مرحله با حضور بیش از 20 نفر از بسیجیان پایگاه برگزار و در این اردوی جهادی منزل یکی از اهالی روستا که رزمنده و جانباز دفاع مقدس است، مرمت و بازسازی شد.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه به همت بسیج سازندگی حوزه و ناحیه شاهرود و در جهت کمک به مردم محروم و به خصوص ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس که حقی به گردن ما دارند، برگزار شد.

عسگرزاده با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی در روحیه بسیجیان تأثیر بسیاری دارد، بیان کرد: بسیجیان باید در همه زمینه ها پیشقدم باشند و هستند و کمک به مناطق محروم و خانواده های شهدا و ایثارگران جزو وظایف اصلی بسیجیان است همانطور که در دوران دفاع مقدس شهدا و ایثارگران علاوه بر در جبهه مقابله با دشمن در زمانی که در شهرهای خود حضور داشتند به خانواده محرومین و ایثارگران رسیدگی می کردند و امروز نیز این وظیفه بر دوش ماست و باید انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها