فرماندار درگز در رژه نیروهای مسلح:

هفته دفاع مقدس فرهنگ مبتنی بر اعتقاد قلبی به خداست

فرماندار درگز بیان داشت: هفته دفاع مقدس یک فرهنگ است آن هم فرهنگی که مبتنی بر اعتقاد قلبی به خداوند بزرگ است.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۶۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
مرتضی حمیدی در اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیجیان با حضور امام جمعه، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در درگز ضمن عرض خیر مقدم به کلیه نیرو های مسلح، بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان هفته دفاع مقدس را یادآور یک فرهنگ بسیار غنی دانست و گفت: هفته دفاع مقدس یک فرهنگ است آن هم فرهنگ خدا محوری؛ فرهنگی که مبتنی بر اعتقاد قلبی به خداوند بزرگ است .

وی 8 سال دفاع مقس را دارای ویژگی‌های منحصر به فردی خواند و گفت: ویژگی های منحصر به فرد رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود که جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی و در حقیقت دفاع ما در مقابل همه استکبار‌های جهانی را متمایز از سایر جنگ ها در دنیا کرده است؛ فرهنگ خدا محوری و اعتقاد قوی و ایمان قلبی رزمندگان ما بود که منجر به پیروزی رزمندگان ما در دفاع مقدس شد.

حمیدی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم رزمندگان اسلام این بود که معتقد به نصرت الهی بودند؛ آن‌ها به این خودباوری رسیده بودند که نصرت الهی همراه آنهاست و خداوند همیشه یار و یاور آنها می باشد و در مقابل دشمن پایداری، استقامت، صبر و ایستادگی می کردند.

در ادامه حجت السلام حسین ملکی امام جمعه درگز گفت: هفته دفاع مقدس  یاد آور حضور آگاهانه، بصیرانه، عارفانه و عاشقانه ملت عزیز ایران در عرصه دفاع از آرمانها، اسقلال، عظمت، اقتدار، قدرت، سرافرازی و سربلندی خود از ایدئولوژی و آرمان‌های الهی و آسمانی است.

ملکی گفت: از پیام های برجسته دفاع مقدس احیای این هفته در هر سال گسترده تر و اعتقاد قلبی و التزام عملی به اسلام ناب ، اسلام کفر ستیز ، اسلام استکبار ستیز، اسلام عاشورایی و فاطمی و اعتقاد قلبی و التزام عملی به ولایت فقیه که پیام های شهدا هم حاکی این معناست می باشد .

وی در پایان گفت: اعتقاد قلبی و التزام عملی به ولایت که روح نهضت و  مجلس و کشور و آرمان های آن و اهداف بلند کشور است را فراموش نکنیم و ضمن تقدیر و تشکر از برادران و خواهران بسیجی از آنها خواست که مساجد را از پیام های شهدا و هفته دفاع مقدس پر کنند و به نماز جمعه اهمیت بیشتری بدهند و نماز عید قربان را هرچه با شکوه تر برگزار کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها