امام جمعه قوچان:

دفاع مقدس؛ الگویی بی بدیل برای سایر کشورهای اسلامی

امام جمعه قوچان گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس، ایران را به الگوی مقاومت تبدیل کرد.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۷۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین کاظم طباطبائی در مراسم رژه نیروهای مسلح در قوچان اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس، استکبار را به زانو درآورد و ایران را بعنوان الگوی مقاومت در جهان معرفی کرد.

وی ادامه داد: تمام پیشرفت های امروز ایران اسلامی، مرهون ایستادگی و فداکاری ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: در جنگی که رژیم بعث عراق و حامیان آن به ایران تحمیل کرد، روحیه شهادت طلبی و رهبری‌های حکیمانه امام خمینی(ره) از مهمترین عوامل پیروزی ایران اسلامی بود.

طباطبائی با تاکید بر نقش مردم در طول هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در جنگ تحمیلی، مردم جلوتر از نیروهای نظامی در برابر دشمنان ایستادند و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار، ایران اسلامی را به الگوی مقاومت در جهان معرفی کرد.

وی با اشاره به آثار و ثمرات هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: انسجام و وحدت نیروهای مردمی و دفاعی، رسوائی دشمنان داخلی و خارجی، خودکفایی در ادوات و تسلیحات دفاعی و شکستن هیمنه استکبار، بخشی از آثار و ثمرات هشت سال دفاع مقدس می باشد.

امام جمعه قوچان در پایان تاکید کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار باعث به حرکت درآمدن ملل دیگر شده و هشت سال دفاع مقدس، به الگوی بی بدیل مقاومت برای سایر کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار