خبرهای داغ:
فرماندار کلیبر:

ما در جنگ با تکیه بر داشته های خودمان پیروز شدیم

خبرگزاری بسیج: فرماندار کلیبر در دیدار با امام جمعه کلیبر که به مناسبت هفته دفاع مقدس،گفت: ما در دوران دفاع مقدس روی پای خود ایستادیم و از هیچ قدرتی چشم داشتی نداشتیم و بر پایه همین اصول پیروزمندانه از میدان نبرد با صدام وحشی و جنایتکار پیروزمندانه خارج شدیم و افتخاری برای ملت ایران شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فریدون بابایی با تبیین اهداف استکبار افزود: خواسته استکبار این است که هیچ ملتی و کشوری فکر استقلال و مستقل شدن در سرش نپروراند و همیشه وابسته و گوش به فرمان ابرقدرت ها و استکبار جهانی باشد.

وی ادامه داد: برهمین استکبار پیروزی انقلاب اسلامی را برنتابید و دست به شیطنت ها و توطئه های مختلفی زد که جنگ تحمیلی از آن جملهبود.

بابایی با بیان نقش کلیدی رهبران دینی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس سندی بس عظیم برای استقلال و آزادی و آزادگی ملت ایران است.

وی اظهار کرد: وظیفه ما در قبال حماسه آفرینان دفاع مقدس این است که رشادت ها، ایثارگری ها و رشادت های آنان را به نسل های آینده انتقال دهیم و در اذهان جوانان امروزی کشور بگنجانیم که سرمایه معنوی و قابل تکیه برای حفظ نظام اسلامی همین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها