خبرهای داغ:
با حضور مسئولان محلی

چهار قلوهای قیروکارزینی ورود به مدرسه را جشن گرفتند

با حضور مسئولان محلی و در جشن شکوفه‌ها چهارقلوهای قیروکارزینی ملیکا، مهیا، نادیا و نگین زارعی نخستین روز ورود خود به مدرسه دخترانه هاجر شهر مبارک‌آباد را جشن گرفتند.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۲۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از قیروکارزین، در مراسم جشن شکوفه‌ها که با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر آموزش‌وپرورش قیروکارزین و اولیای دانش‌آموزان ابتدایی برگزار شد ملیکا، مهیا، نادیا و نگین زارعی چهار قلوهای قیروکارزینی در مدرسه دخترانه هاجر شهر مبارک‌آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان با دیگر هم‌کلاسی‌های خود در روز جشن شکوفه‌ها به مدرسه رفتند.

فرماندار قیروکارزین در حاشیه این مراسم سال جدید تحصیلی را به ‌تمام فرهنگیان و دانش‌آموزان و به‌ویژه کلاس اولی‌ها تبریک گفت و اظهار داشت: ماه مهر و مهربانی و بهار علم‌آموزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس همزمان شد تا بهانه‌ای فراهم شود و با برگزاری جشن‌ شکوفه‌ها، این روزهای زیبا را در ذهن کودکان جاودانه سازیم.

اشکان کاظمی افزود: با همکاری آموزش‌وپرورش تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندیم تا لحظه‌های تکرار نشدنی این پایه تحصیلی انسان‌ساز، برای تمام هفت‌ساله‌های امروز و معماران جامعه‌ی فردا به‌درستی و شایستگی سپری شود.

پدر این چهار قلوهای قیروکارزینی نیز اظهار کرد: این موضوع که چهار فرزندش هم‌زمان به مدرسه می‌روند مشکلات خاص خود را دارد.

حسین زارعی که دارای شغل آزاد است، بیان کرد: در کنار کمک و همکاری مسئولان تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندم تا فرزندانم در تحصیل موفق شوند و امیدوارم در آینده افراد موفق و مؤثری برای کشور باشند.

به گزارش فارس، در حاشیه این جشن از طرف مسئولان هدایایی به این چهارقلوها اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها