خبرهای داغ:
در مراکز سلامت جامعه صورت می‌گیرد
مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز گفت: مشاوره تغذیه در این مراکز با اجرای طرح تحول نظام سلامت، رایگان است.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۲۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، در راستای طرح تحول نظام سلامت و آغاز به‌کار کارشناسان تغذیه در مراکز سلامت جامعه زیرپوشش مرکز بهداشت شهدای انقلاب، چهارمین نشست کارشناسان تغذیه این مراکز برگزار شد.

مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت شهدای انقلاب، در این مورد گفت: یکی از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت، شروع به‌کار کارشناسان تغذیه در مراکز سلامت جامعه بوده است.

طاهره رامش با توجه به‌ رایگان بودن مشاوره تغذیه در مراکز سلامت جامعه، گفت: تمام افراد در گروه‌های مختلف سنی، می‌توانند با تشخیص کارشناس تغذیه و در صورت نیاز یک برنامه غذایی اصولی و علمی داشته باشند که این امر نقش مؤثری در سلامت جامعه و کاهش بار بیماری‌های مرتبط با تغذیه نامناسب دارد.

مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت شهدای انقلاب افزود: در طول این کارگاه کارشناسان با شرح وظایف، روند ارجاع از پزشک خانواده، مراقب سلامت، نحوه بازرسی و نظارت از پایگاه‌های زیرپوشش، رستوران‌ها و بوفه مدارس آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها