خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی آباده از جمع‌آوری 270 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در 24 پایگاه کمیته امداد این شهرستان در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۳۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، امیر باوندپوری  با تقدیر از مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان که همیشه همراه و همگام با کمیته امداد در راستای رفع نیاز محرومان و نیازمندان می‌کوشند اظهار داشت: در لبیک مردم آباده به شعار «مهر در انتظار همدلی» تاکنون 270 میلیون ریال کمک مردمی در پایگاه‌های کمیته امداد این شهرستان جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آباده بیان داشت: مردم سخاوتمند و خداجوی آباده همگام با سراسر کشور همانند سال‌های گذشته گل‌های زیبای عاطفه‌ها را از دشت بی‌کران کرامت و بخشش جمع‌آوری و به دانش‌آموزان چشم‌انتظار اهدا کردند.

وی عنوان کرد: مردم خیر آباده امسال با اهدای 270 میلیون ریال به استقبال جشن عاطفه‌ها رفتند که 70 میلیون ریال آن نقدی و 200 میلیون ریال به‌صورت غیرنقدی جمع‌آوری شد که این روند تا پایان مرحله دوم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته امداد امام خمینی آباده در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها 24 پایگاه ثابت برپا کرد که این تعداد در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به 130 پایگاه در مدارس این شهرستان در هشتم مهرماه امسال افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها