خبرهای داغ:
نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

رسانه‎ها حقیقت شورا را بگویند

صفر علی پایین محلی با بیان اینکه رسانه‎ها حقیقت شورا را بگویند، گفت: این اشتباه است که مباحث شورای اسلامی شهر به صورت موافق و مخالف شهردار در رسانه‎ها دنبال شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۴۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صفر علی پایین محلی در جمع اصحاب رسانه، خبرنگارا را کسی دانست که صداقت و شرافت در گفتار داشته باشد و افزود: خبرنگار باید واقعیتها را بیطرفانه بنویسد و نباید سیاسی عمل کند.

وی تصریح کرد: خبرنگار در قبال اخبار خود مسئول است و همانگونه که میتواند در جامعه آرامش بخش و غدههای سرطانی مشکلات را با قلم از بدنه جامعه خارج کند از طرفی میتواند از سلاح رسانه در راستای ایجاد جنجال و آشوب بهرهبرداری کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم تاکید کرده که حقیقت را بگویید حتی اگر بر خلاف پدر و مادرتان باشد و بر این اساس است که پروردگار بر قلم قسم یاد کرده است.

پایین محلی با بیان اینکه انتظار داریم رسانهها حقایق شورای اسلامی شهر گرگان را از اعضای شورا مطالبه کنند، گفت: این خلاف اخلاق رسانهای است که مطالبی که در فضاهای مجازی و شبکههای اجتماعی نسبت به شورای اسلامی شهر گرگان وجود دارد را رسانهای کنید.

وی بیان داشت: این اشتباه است که مباحث شورای اسلامی شهر به صورت موافق و مخالف شهردار در رسانهها دنبال شود و برای اینکه واقعیتهای شورای اسلامی شهر گرگان از زبان اعضای شورا بشنوید به دنبال این هستیم که هر چند ماه یکبار یک نشست خبری با اصحاب رسانه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها