خبرهای داغ:
سرمربی اسبق تیم بسکتبال شهرداری گرگان:
سرمربی اسبق تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: برای آن که بسکتبال سیاسی نشود استعفاء دادم.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۷۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، اسد الله کبیر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اینکه برای آن که بسکتبال سیاسی نشود استفاء دادم، افزود: شهردار با توجه به اینکه در سال گذشته تیم بسکتبال گرگان در رتبه چهارم جدول قرار گرفت در جمع اصحاب رسانه قول داد که تیم سال آینده را قویتر ببندد.

وی تصریح کرد: با نشستی که در اداره کل فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان برگزار کردیم مقرر شد دو بازیکن خارجی و دو بازیکن ملی را در تیم بسکتبال گرگان جذب کنیم و بر سر این موضوع به توافق رسیدیم.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: با توجه به وضعیت منابع مقرر شد دو بازیکن ملی و یک بازیکن خارجی را در ابتدای فصل و یک بازیکن خارجی را در مرجله پلی آف به خدمت بگیریم و 750 میلیون تومان برآورد مالی برای این مهم صورت گرفت.

کبیر با بیان اینکه روز چهارشنبه شهردار پیامی داد که بودجه شهرداری برای جذب این بازیکنان محقق نشده است، افزود: با توجه به قولی که به مردم داده بودم که حداقل جایگاه سال گذشته را بدست بیاوریم با فضای به وجود آمده تصمیم به استعفاء گرفتم.

وی گفت: بسکتبال ما در حال سیاسی شدن بود و برای آن که آسیب نبیند خودم کنار کشیدم.

سرمربی اسبق تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه تیم بسکتبال گرگان یک قدمت 60 ساله دارد، افزود: با تمام توان از کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان حمایت خواهم کرد.

کبیر با بیان اینکه بسکتبال گرگان یک سنبل مردمی و غیر قابل جدا شدن از مردم است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بنا به تکلیف و به صورت رایگان سرمربی بودم و امسال با توجه به اینکه شرایط برای من فراهم نبود و به نظر دوستان مجبور به استعفاء شدم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها