خبرهای داغ:
ابراهیم جرجانی:

203 کارگر شهرداری پشت خط تغییر وضعیت

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به دنبال نخستین مصوبه دولت تغییر وضعیت نیروهای خدماتی شهرداری گره خورد و برا اساس آن مصوبه بستن قرارداد ممنوع شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۸۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابراهیم جرجانی در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص تعیین وضعیت نیروهای خدماتی شهرداری گرگان اظهار کرد: در سال 1392 ساماندهی نیروهای خدماتی شهرداری گرگان شکل و شمایل خوبی داشت و نیروهای شرکتی به راحتی به قراردادی تغییر وضعیت میدادند.

وی تصریح کرد: به دنبال نخستین مصوبه دولت تغییر وضعیت نیروهای خدماتی شهرداری گره خورد و برا اساس آن مصوبه بستن قرارداد ممنوع شد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان یادآور شد: 203 نفر نیروی شهرداری پشت خط تغییر وضعیت باقی ماندند و با پیگیریهای صورت گرفته امیدواریم بتوانیم مشکل این 203 نفر را حل کنیم.

جرجانی ابراز داشت: در خصوص نیروهای پیمانکاری و فضای سبز شهرداری تلاش شد که در ماههای گذشته از نظر درآمدی و ثبات کاری تضمینی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بانیروهای رفتگری شهرداری قرار داده دو سال بسته شده است، افزود: در مهرماه قرار داد این نیروها به پایان میرسد و تدابیری اندیشیده شده تا پیمانکار جدید حقوقی متناسب با وضعیت شغلی این عزیزان پرداخت کند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها