خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی قم خبر داد؛
مسئول قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان قم از خدمات متنوع فرهنگی و مشاوره ای به دانشجویان جدیدالورود دانشگاههای استان توسط ستادهای استقبال بسیج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۱۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵

مهدی خداپرست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی در خصوص فعالیت های این ستاد اظهار کرد: هم اکنون ستادهای فرعی استقبال از دانشجویان جدیدالورود به همت دفاتر بسیج دانشجویی در کلیه دانشگاههای استان آغاز به کار نموده است و این ستادها با فضاسازی جذاب و نصب پلاکارد و پوسترهای متناسب با محیط دانشگاه و اهدای بسته های فرهنگی به نودانشجویان از آنها استقبال می کنند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه رویکرد بسیج دانشجویی جذب حداکثری دانشجویان بوده و بسیج دانشجویی اهداف خود را فراتر از سایر تشکلهای دانشجویی و مرتبط با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی می داند، ما نیز تلاش می کنیم با خدمت رسانی و تنوع خدمات مورد نیاز همه دانشجویان و خانواده های آنان که برای اولین بار وارد محیط دانشگاه می شوند، نوعی رضایتمندی و اطممینان خاطر نسبت به محیط دانشگاه در ذهن آنان ایجاد کنیم.

مسئول قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان قم در خصوص انواع خدمات ارائه شده توسط ستادهای بسیج دانشجویی به دانشجویان جدید افزود: اولین مسئله ای که مورد توجه قرار گرفته است اطلاع رسانی و آشنا کردن دانشجویان جدید با شهر مقدس قم و محیط دانشگاه و راهنمایی آنهاست که در این ستادها سعی شده است با ارائه راهنمایی حضوری و توزیع ویژه نامه و نشریه و بروشورهای راهنما آنها را به محیط جدید آشنا کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر پذیرایی از دانشجویان و خانواده های آنان با گل و شیرینی و شربت، ستادهای استقبال دانشجویی مشاوره های آموزشی و تحصیلی و راهنمایی در خصوص انتخاب واحد نیز به دانشجویان می دهند. همچنین در برخی از دانشگاهها بسیج دانشجویی مکانهایی برای استراحت خانواده های دانشجویان که در حال طی مراحل ثبت نام می باشند، در نظر گرفته است.



ارسال نظرات