خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس:
سرهنگ محبی پور گفت: یادوراه " ستارگان بی نشان " با حضور 500 خانواده شهید طِی هفته دفاع مقدس در محل بوستان امام رضا (ع) معالی آباد شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۹۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز در آستانه هفته دفاع مقدس، ثبت و یادآوری رشادت ها و حماسه آفرینی های های رزمندگان دوران دفاع مقدس را یک تکلیف همگانی دانست و افزود: دوران 8 ساله دفاع مقدس تابلو و شاخصی برای دشمن شناسی و استکبار ستیزی است که با ید ایستادگی در برابر دشمن قَدار در همه عرصه ها را با این شاخص محک زد.

سرهنگ محبی پور با اشاره به اینکه نباید دشمنی دشمنان را فراموش کنیم گفت: نباید برای گره گشایی مشکلات بدنبال راه حل از سوی کسانی باشیم که ما را تهدید می کنند و همچنین نباید به لبخند مقطعی دشمن هم خوش خیال شویم؛ با تاسی از شهدا و با همدلی بسیاری از مشکلات قابل حل می باشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ استقامت، شجاعت و خود باوری شاخصه های رزمندگان دفاع مقدس است، گفت: امروز مردم ما ثابت کرده اند پای انقلاب اسلامی محکم ایستاده اند.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) تصریح کرد: فاصله گرفتن از آموزه های دفاع مقدس از جمله مسائلی است که نباید در بین نسل جوان و جامعه ما اتفاق بیفتد، امروز نیازمند این هستیم که دستگاه های تبلیغاتی-فرهنگی زمینه اجرای برنامه های مختلف با هدف بیان رشادت های رزمندگان دفاع مقدس را در جامعه فراهم آورند، استقبال مردم از چنین برنامه هایی بخصوص در هفته دفاع مقدس نشانگر آن است که مردم اشتیاق فراوانی برای اطلاع و درک حماسه های دوران دفاع مقدس دارند.

وی در رابطه با برنامه های سپاه ثارالله (ع) در هفته دفاع مقدس گفت: علاوه بر برنامه های فرهنگی، بصیرتی و ورزشی تدارک شده در این ایام، از جمله شاخص ترین برنامه ها می توان به نمایشگاه " بهشت خاکی "  که توسط حوزه بسیج پتروشیمی و پایگاه مقاومت بسیج مسجد الرضا در بولوار چمران شیراز برپا خواهد شد، اشاره نمود.

سرهنگ محبی پور ادامه داد: این نمایشگاه تا 6 مهر  پذیرای علاقه مندان خواهد بود، این نمایشگاه در ایام برگزاری برنامه‌های نمایشی و پخش کلیپ خواهد داشت و علاوه بر این ها هر شب یکی از عملیات‌های دفاع مقدس در این نمایشگاه بازسازی و معرفی خواهد شد، تجربه سال های قبل نشان داده مردم استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه خواهند داشت.

وی با اشاره به تفاوت های نمایشگاه امسال با سال های گذشته گفت: تغییر محتوای کَمی و کِیفی در محتوای این نمایشگاه مشهود خواهد بود بصورتی که امسال هر شب روایتگران مطرح کشور حماسه های دفاع مقدس را برای بازدید کنندگان بازگو می نمایند.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) ادامه داد: بخش های دیگری از این نمایشگاه که به کودکان، نوجوانان و جوانان با هدف درک حال و هوای دوران دفاع مقدس اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: از بخش های جذاب این نمایشگاه بازسازی عملیات والفجر توسط کودکان می باشد، همچنین انواع جنگ افزارها و ادوات جنگی نیز به نمایش در خواهند آمد.

سرهنگ محبی پور برگزاری یادواره های شهدا را از برنامه های سپاه ثارالله (ع) در هفته دفاع مقدس عنوان نمود که در سطح حوزه های اداری و محلات اجرا خواهند شد.

 وی در این رابطه به برگزاری یادوراه " ستارگان بی نشان " با حضور 500 خانواده شهید در محل بوستان امام رضا (ع) معالی آباد اشاره نمود و افزود:  این برنامه شاخص توسط حوزه زهرای اطهر (س) و حوزه ابوالفضل العباس (ع) و با سخنرانی سردار ابراهیمی مدیرکل حفظ اثار و ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار خواهد شد، یادواره شهدای صنعت نفت نیز توسط حوزه ادارات سپاه ثارالله (ع) برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله (ع)  شیراز در انتهای صحبت هایش برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در مدارس، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، حضور راویان در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، توزیع نوشت افزار ایرانی اسلامی امین و مینا، برگزاری گردهمایی ایثارگران و جانبازان، پیاده روی خانوادگی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، فضای سازی محیط شهری و ادارات شیراز با مضامین دستاوردهای دفاع مقدس، سنگر بندی در سطح شهر شیراز و  برگزاری همایش تجلیل از زنان ایثارگر را از جمله برنامه های این سپاه در هفته دفاع مقدس دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها