خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: در دوران دفاع مقدس همه دنیا در مقابل ما بودند، امروز هم در عرصه جنگ نرم که بسیار دشوارتر است باز همه دنیا در مقابل ما ایستاده اند.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۹۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه مُهر با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس، فرمانده سپاه مُهر، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان و شهروندان برگزار گردید.

حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای صحبت هایش در این مراسم گفت: در روایت آمده است که پیامبر اکرم (ص) از جایی عبور می نمودند، شیطان را دیدند که بسیار ضعیف، رنجور و ناتوان شده است؛ فرمودند چه شده است؟ شیطان پاسخ داد: بخاطر این شش خصلتی که در امت تو وجود دارند، من ضعیف و زمین‌گیر شده ام، امت شما وقتی به هم می رسند سلام می گویند، مصافحه می نمایند، در کارهایشان ان شاالله می گویند، استغفار می کنند، در آغز کارهایشان بسم الله الرحمن الرحیم می گویند و وقتی نام مبارک تو را می شنوند صلوات می فرستند؛ ان شاالله که همه ما همیشه با عملکرد خوب خودمان موجبات ضعف شیطان را فراهم  آوریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در ادامه صحبت هایش با اشاره به فرارسیدن سالرزو شهادت امام محمد باقر (ع) گفت، ایشان می فرمایند: شیعیان علی بن ابیطالب (ع) کسانی هستند که اهل بَزل و بخشش هستند، اهل محبت و مودت هستند و به زیارت همدیگر می روند تا سیره ما را احیا نمایند؛ حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: راه کمال و سعادت انسان در پیروی و تبعیت از ائمه (علیهم السلام) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان، رزمندگان و شهیدان دفاع مقدس گفت: 15 هزار شهید ولایتمدار در استان فارس داریم، باید به وصیت نامه آن ها توجه کنیم، آن ها همواره راهگشای ما بوده اند.

وی افزود: فرهنگ شهدا از جهات و زوایای مختلف جامع ترین فرهنگ است، به بهانه هفته دفاع مقدس این فرهنگ را احیا کنیم، هر چه امروز داریم بخاطر هشت سال مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی در دوران دفاع مقدس است، امام (ره) می فرمایند: " یک لحظه و یک روز هم نسبت به جنگ نادم و پشیمان نیستیم"، جنگ برکات زیادی داشت، در عرصه های مختلف که پیشرفت داشته ایم، اقتداری که امروز در عرصه سیاسی و نظامی در دنیا داریم بخاطر همان ایستادگی در دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: در دوران دفاع مقدس همه دنیا در مقابل ما بودند، امروز هم در عرصه جنگ نرم که بسیار دشوارتر است باز همه دنیا در مقابل ما ایستاده اند، از این رو همه باید در کنار هم باشیم، مسائل سیاسی نباید بین ما تفرقه بیاندازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه سپاه و بسیج خودشان را هزینه احزاب و گروه ها نخواهند نمود، گفت: آنچه که سپاه حاضر است برای آن هزینه کند، تفکر ارزشی است؛ ممکن است در جناح های مختلف کسانی باشند که شاخص ها، معیارها و ملاک های خدمت به جامعه اسلامی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را داشته باشند، آن ها مورد حمایت سپاه و بسیج هستند، تفکر آن ها مبنایی و اعتقادی بر اساس ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به فرارسیدن ماه ذی الحجه و مناسبت های مختلف این ماه نظیر دهه ولایت و امامت، عید قربان و عید غدیرخم، گفت: عید غدیر خم سرچشمه همه  معارف و خوبی  های اهل بیت (علیهم السلام) است، لازم است در جهت معرفی این معارف به جوانان بیشتر کار شود، اگر فرهنگ اهل بیت در جامعه ترویج شود و جوانان با این فرهنگ و آموزه های قرآن آشنا شوند، فتنه ها هیچ کاری نمی توانند بکنند.

در بخش پایانی این مراسم  از زحمات حجت الاسلام قنبری تقدیر بعمل آمده و حجت الاسلام هاشمی بعنوان نماینده ولی فقیه در سپاه مُهر معرفی گردید؛ نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس، حجت الاسلام هاشمی را دارای روحیه بسیجی و عامل به مفاهیم والای بسیج معرفی نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها