خبرهای داغ:
اختلاف ما با غرب بحث هسته ای نیست، غربی ها می خواهند به بهانه مذاکرت در کشور ما نفوذ کنند.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۰۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دکتر مرادزاده از هادیان سیاسی کشوری در جلسه نهضت روشنگری سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به عظمت انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در 35 سال گذشته از انقلاب اسلامی ایران، هیچ انقلابی با مدلی غیر از روش انقلاب ایران صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ایران بعد از انقلاب روسیه و فرانسه، سومین انقلاب بزرگ در دنیا است که از دو بعد نظری، تحلیلی و میدانی ثابت شده است.

دکتر مراد زاده عنوان کرد: آمریکا سال‌هاست که حمله نظامی را از راهبرد خود خارج کرده است و زمانی عصر دولت سالاری بود و دولت ها تغییرات را ایجاد می کردند ولی در حال حاضر عصر مردم سالاری است و مردم باعث تغییر می شوند.

هادی سیاسی با اشاره به وقایع اخیر رخ داده در منطقه اظهار داشت: جنگ اصلی که در سوریه، عراق، لبنان و.... در حال وقوعه بین ایران و آمریکا است در واقع هدف اصلی جمهوری اسلامی ایران است چون این کشورها از ایران الگو گرفته اند و به دنبال استقلال خود هستند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز کرد: امروز جنگ با دشمن، جنگ نرم است و جنگ نرم ریشه در اعتقادات ما دارد که باید خیلی مراقب باشیم، امام محمد باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) حق بزرگی به گردن ما دارند چون بیشتر اعتقاداتمان از این دو بزرگوار سر منشأ می گیرد.

دکتر مراد زاده گفت: در مذاکرات بحث امتیاز دادن و امتیاز گرفتن وجود دارد ولی بحث اصلی این است که باید این داد و ستد متوازن باشد و در آن ضرر زیادی نکنیم.

هادی سیاسی تأکید کرد: اختلاف ما با غرب بحث هسته ای نیست، غربی ها می خواهند به بهانه مذاکرت در کشور ما نفوذ کنند.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: فتنه ای بزرگ در راه است به طوری که عده ای می خواهند استکبار ستیزی متوقف شود و مذاکره و تعامل با امریکا را موثر جلوه دهند.

 4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها