خبرهای داغ:
همزمان با اول مهرماه ، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مهندس کاظمی ریئس شورای اسلامی شهر محمدیه و جمعی از مدیران آموزش وپرورش البرز- الوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۴۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین،همزمان با اول مهرماه ، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مهندس کاظمی ریاست شورای اسلامی شهر محمدیه،شهردار محمدیه  حجت السلام موینی امام جمعه شهرمحمدیه،در دبیرستان دخترانه شاهدمهدیه به صدا درآمد.

مهندس کاظمی ریاست شورای اسلامی شهر محمدیه  در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان  شاهد ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک شروع سال تحصیلی جدید به دانش آموزان در سخنانی با اشاره به اینکه امروز جنگ ما در حوزه ی علم و مقابله با فرهنگ بیگانه است گفت : همه تکنولوژی غرب و ابرقدرتها امروز به جنگ با هویت ما آمده که این هویت مایه افتخار ما است به همین دلیل باید در مسیر علم و دانش با این مسائل بجنگیم و شما دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم در جبهه ی علمی هستید.

وی افزود: دانش آموزران باید راه شهدا را در دوران دفاع مقدس ادامه داده و به حمدا همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با شهامت ، ایثار ، آزادگی و جانبازی در مقابل دشمن و حتی دنیا ایستادیم و پیروز شدیم در این جبهه نیز پیروز خواهیم شد.

مهندس بهزادپور شهردار محمدیه گفت: این روزها یادآور رشادتها و ایثارگریهای انسانهایی است که با نثار جانشان امنیت را فراهم نموده تا آینده سازان این کشور بتوانند به کسب علم و دانش بپردازند و
 
با حفظ این سنگر جایگاه‌های علمی جهان را کسب نمایند پس دانش آموزان باید قدر این لحظات را که با خون شهیدان به دست آمده است بدانند.

وی همچنین به بیان اقدامات و فعالیتهای مدیریت شهری در آماده سازی مدارس سطح  محمدیه پرداخت.

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها