خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت: با توجه به اینکه حضرت امام(ره) فرمودند«جنگ جنگ تا رفع فتنه» گرچه امروز جنگ سخت تمام شده است اما فتنه های دشمن ادامه دارد و گرچه آن روز دشمن ما مشخص بود اما امروز ما با دشمنی نامعلوم روبرو هستیم.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۵۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی و گردان های بسیج در شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: جنگ ایران و عراق حادثه تاریخی سرنوشت ساز بزرگی بود که به گفته امام(ره) پایه های انقلاب را ما در دفاع مقدس ثابت کردیم.

زارعی با اشاره به متفاوت بودن انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها بیان داشت: از همان روز اول انقلاب اندیشه های اسلامی در تعارض با قدرت های سلطه گر بودند.

فرمانده سپاه سربیشه به برکات جنگ اشاره نمود و گفت: امروز ما در زمینه های موشکی، نانو، انرژی هسته ای و ... پیشرفت های چشم گیری داشته ایم و این از برکات جنگ است.

وی ادامه داد: جنگ باعث شد تا مظلومیت ما و ستم متجاوزان به دنیا نشان داده شود و ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که روی پای خودمان بایستیم و به خداوند متعال و دستاوردهای خودمان متکی باشیم.

زارعی یادآور شد: جنگ تحمیلی باعث بیداری اسلامی شده و فرهنگ جهادی و بسیجی که برگرفته از عزت و شرف دفاع مقدس است را به دنیا صادر کردیم.

وی با توجه به سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند« ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت غرب و شرق را شکستیم» گفت: ما ثابت کردیم که می شود در مقابل زور گویان ، به شرط داشتن ایمان حتی با دست خالی ایستاد ، در حالی که تجهیزات دشمن نسبت به ما خیلی بیشتر بود اما محاسبه غلط دشمن این بود که از نیروهای مردمی و قدرت ایمانشان غفلت کرده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه اذعان داشت: با توجه به اینکه حضرت امام(ره) فرمودند:«جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم».  اگرچه امروز جنگ سخت تمام شده است اما فتنه های دشمن ادامه دارد، دشمن دنبال جنگ نرم ، ماهواره ها ، اینترنت و ... است گرچه آن روز دشمن ما مشخص بود اما امروز ما با دشمنی نامعلوم روبرو هستیم.

زارعی فلسفه برگزاری صبحگاه مشترک در جوار گلزار شهدا را این چنین توصیف کرد: ما آمده ایم تا با شهدا پیمان ببندیم و بگوییم که امروز ما بیداریم و پیروان خوبی برای شما خواهیم بود و نخواهیم گذاشت که این نور الهی را دشمن با تبلیغات مسموم خود خاموش کند.

گفتنی است بعد از اجرای صبحگاه، در مسیر گلزار شهدای شهرستان تا گلزار شهدای گمنام رژه موتوری اجرا و در پایان گلزار شهدای گمنام نیز عطر افشانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها