مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه سلمان

تمام معادلات جهانی و جریانات با نظر و تصمیم ایران گره خورده است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان :بواسطه مجاهدتهای دوران دفاع مقدس، امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت منطقه ای و جهانی در سطح دنیا مطرح است
کد خبر: ۸۵۷۲۴۷۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :برادر پاسدار  مهدی کیخا در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان زاهدان با شعار محوری هفته ما می توانیم ویژه حقوقدانان بسیجی  برپا شد اظهار کرد: برگزاری نمایشگاههای اینچنینی یاداوری خاطرات دفاع و تلاش و مجاهدت مردم ایران برای رسیدن به لحظه پیروزی و موفقیت است.

وی افزود: بواسطه مجاهدتهای دوران دفاع مقدس، امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت منطقه ای و جهانی در سطح دنیا مطرح است و تمام معادلات جهانی و جریانات با نظر و تصمیم ایران گره خورده است.

کیخا بیان داشت: بازخوانی و یاداوری خاطرات دفاع مقدس در قالب نمایشگاه به مردم ما نشان می دهد  که چه تلاشهایی برای رسیدن به این مرحله از پیروزی و موفقیت شده است.  

وی تصریح کرد: نسل جوان با دیدن آثار و ارزشهای دفاع مقدس، قدر گذشتگان و فداکاری آنها را بیشتر می دانند و درک می کنند که با قدر دانی از گذشتها می توان به این درجه از موفقیت رسید.

ارسال نظرات