خبرهای داغ:
مدیرکل سابق حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع خراسان جنوبی با بیان اینکه رزمندگان خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس افتخارات زیادی بدست آورده اند، گفت: نباید بگذاریم نقش این استان در هشت سال جنگ تحمیلی مظلوم واقع شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۷۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسن مجنونی مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با تبریک و گرامی داشت هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: رزمندگان خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس و در همه اقشارافتخارات زیادی بدست آورده اند.

وی با بیان اینکه کشور مدیون ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است، گفت: همه ما مدیون این فداکاری و ایثار انها هستیم .

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه این سازمان از سال 1369 تأسیس شده است، گفت: اقدامات شایسته‌ وخوبی در این اداره کل انجام شده است و در آینده مشخص می‌شود خراسان‌جنوبی چه افتخاراتی در حوزه دفاع مقدس کسب کرده است.

مجنونی از راه‌اندازی فاز یک پارک موزه دفاع مقدس در سال 1397 و برگزاری اولین کنگره شهدای استان خراسان جنوبی خبرداد و گفت: این پارک موزه، بزرگترین پارک موزه شرق کشور و جزو 5 پارک موزه بزرگ کشور است.

مجنونی موزه‌های دفاع مقدس را جزء افتخارات استان عنوان و تصریح کرد: موزه دیگر دفاع مقدس استان در صحرای طبس قرار دارد که ردیف ملی نیز گرفته است.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بااشاره به عملکرد این بنیاد در طی سالهی گذشته اشاره و یادآورشد: تاکنون در 103 نقطه مزار شهدای گمنام به بهره‌برداری رسیده است ساخت تعدادی از مزار شهدای گمنام در استان نیز دردست اقدام است.

وی به کارهای علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تاکنون 40 کارگروه پژوهشی، علمی و تحقیقاتی در خصوص دفاع مقدس فعال است که آثار مختلفی را چاپ شده است که با افتتاح پارک موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته خواهدشد.

وی ادامه داد: 20 کارگروه در حوزه پژوهش مانند نقش زنان، نقش روحانیت، نقش فرهنگیان، نقش ارتش، نقش پدافند هوایی و نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس وجود دارد.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی به عضویت 90 خبرنگار در کانون دفاع مقدس در استان اشاره کرد و افزود: نباید بگذاریم خراسان‌جنوبی در دفاع مقدس مظلوم واقع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها