خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

معلم همه استعدادهای دانش آموزان را احیا کند

آیت الله نورمفیدی گفت :معلم موظف است که همه استعدادهای دانش آموزان را احیا کند و در این مسیر باید توجه داشت که ایمان مهمتر از علم است.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۸۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله سید کاظم نور مفیدی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس استان گلستان اظهار کرد: مدیران آموزش و پرورش وظیفه سنگینی دارند و معلمان تنها یک ضبط صوت در سر کلاس نیستند و باید با تمام خوبی‎ها سر کار بروند.

وی با بیان اینکه خورشید مهر و محبت در فضای مدرسه حاصل می‎شود، تصریح کرد: معلم موظف است که همه استعدادهای دانش آموزان را احیا کند و در این مسیر باید توجه داشت که ایمان مهمتر از علم است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان یادآور شد: در قرن‎های اخیر هیچگاه  کشور ایران در جایگاه و منزلتی که اکنون قرار دارد، نبوده است و این حقیقت با مطالعه تاریخ استنباط می‎شود.

نورمفیدی با بیان اینکه آموزش بهترین عملی است که از طریق معلمان صورت می‎گیرد و این مهم باعث افزایش علم و آگاهی افراد جامعه می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید قدر دوران تحصیل را بدانند چرا که در این دوران علم می‎آموزند و دروان جوانی و نوجوانی بهترین زمان برای یادگیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار