همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت در 3600 مدرسه استان به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۳۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با سراسر کشور مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی با حضور بیش از 268 هزار دانش آموز کردستانی برگزار و زنگ مهر و مقاومت در 3600 مدرسه استان به صدا در آمد.

مراسم نمادین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت امروز اول مهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، دکتر محبی مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت و نماینده وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان فرهنگی، دانش آموزان و اولیای گرامی آنان در دبیرستان دوره اول متوسطه شهید نامدار مرادی ناحیه یک سنندج برگزار و با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت دانش آموزان در سر کلاس های درس حاضر شدند و سال تحصیلی جدید رسما آغاز شد.

در این مراسم بعد از ارائه گزارش مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس استان و نماینده وزیر محترم آموزش و پرورش به صورت جداگانه به ایراد سخن پرداخته و ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عید قربان،‌مطالبی پیرامون اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت بیان نمودند.

گفتنی است در ادامه این مراسم بعد از قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولین نواخته شد وسال تحصیلی جدید رسما آغاز شد.


ارسال نظرات