امام جمعه درگز تاکید کرد: براي زمينه سازي ظهور دولت جهاني حضرت مهدي (عج) باید ارزش‌های دفاع مقدس را در خود تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۴۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسين ملكي در مراسم دیدار گفت: هدف دشمن از به راه انداختن جنگ بر عليه جمهوري اسلامي ايران از بين بردن انقلاب بود اما لطف و عنايت خداوند شامل حال ملت ايران شد و با انجام دفاعي مقدس اين نقشه نقش برآب شد.

ملكي گفت: اين دفاع مقدس ملت ايران را ملت اسوه در همه ابعاد از جمله ايمان، غيرت، شجاعت، ايثار و فداكاري معرفي كرد و رزمندگان ما همه اين ارزش‌هاي والاي انساني را در دفاع مقدس به تصوير كشيدند و همين ها باعث پيروزي ما در اين جنگ تحميلي شد.

وي در ادامه گفت: البته اين عوامل در سايه سار ولايت كه مظهر وحدت ملي و نماد عزت و پيشرفت مي‌باشد محقق شد و همان عواملي كه باعث ايجاد پيروزي انقلاب شد باعث پيروزي ما در دفاع مقدس و تمام نبرد هاي نابرابر عليه دشمن نيز شد لذا براي زمينه سازي ظهور دولت جهاني حضرت مهدي (عج) بايد كه اين عوامل را در خود تقويت كنيم.

در ابتداي اين مراسم سرهنگ دوم پاسدار محمد هادي قوي پنجه فرمانده سپاه درگز به تشريح برنامه هاي هفته دفاع مقدس در شهرستان پرداخت و گفت : دفاع مقدس نماد وحدت ملي است و همه اقشار و اصناف با هر گرايشي در اين دفاع شريك بودند و به نداي رهبر خويش لبيك گفتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها