خبرهای داغ:
علمای دینی باید با اشرافی که در حوزه های اعتقادی و سیاسی دارند ، مردم را از مسائل روز آگاه می کنند تا همانند همیشه با رسالتی که بر دوش دارند در مقابل استکباران جهانی ، با استقامت ایستادگی کرده و مقابله کنند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۰۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، همایش تجلیل از حماسه سازان جهاد و شهادت  ، یادرواره شهدای " روحانیت" به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران صاحب الامر(عج) و هیئت همراه و مبلغین استانی در حسینه شهید مطهری سپاه صاحب الامر(عج) صبح امروز برگزار شد.

حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران صاحب الامر(عج) با بیان جریان شناسی چالش های سه دهه انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در همه جریان‌ با پیروی از ولایت فقیه در سایه اطلاعات از اوامر ولی فقیه مسیر درستی را انتخاب کرده است.

ماموریت رهبران دینی، توسعه فضایل دینی است

وی افزود: ریشه همه این اختلاف نظرات در تفاوت تفکر "اعتقادی "است به دلیل اینکه رهبردینی حکومت توانسته دین و سیاست را با هم ادغام کرده و حکومت اسلامی را با پشتیبانی ملت اداره کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموریت دینی رهبران تنها در تامین نیازهای مادی نیست بلکه این ولایتمداران در حیطه مسئولیت خطیری که داشته اند به توسعه فضایل دینی نیز می پرداختند.

وی با اشاره به چالش های 36 ساله انقلاب اسلامی توضیح داد: حجیت، اختیارات، نصب و رسالت از عناصر مشترک بین پیامبران الهی و ولی فقیه است که باید در عصر حاضر در هر شرایطی از ولایت فقیه تبعیت کرده و گوش به فرمان آنان باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: علمای دینی باید با اشرافی که در حوزه های اعتقادی و سیاسی دارند ، مردم را از مسائل روز آگاه  می کنند تا همانند همیشه با رسالتی که بر دوش دارند در مقابل استکباران جهانی ، با استقامت ایستادگی کرده و مقابله کنند.

به گفته حجت الاسلام سعیدی، استقامت ما سبب قدرتی بی نظیری شده است که دشمنان را بهت زده کرده است.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها