خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت با حضور گسترده بسیجیان برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۰۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی محمود رضا بخشی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور خون های ریخته شده بسیجیان برای استقامت و استواری شجره طوبای انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه باید در تاریخ کشورباید چنین روزهایی را برای انتقال فرهنگ آن به نسل سوم و چهارم انقلاب گرامی داشته شود تا آنها با آرمانها، اهداف و ارزش های انقلاب آشنا شوند.

وی در ادامه از اجرای بیش از 60 برنامه متنوع فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی در هفته دفاع مقدس در شهرستان نهبندان خبر داد و عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدااز برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: سرکشی از خانواده آن ها، رژه خودرویی، گردهمایی بزرگ بسیجیان، نشست های روشنگری و بصیرتی بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج از برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

بخشی با بیان اینکه دیدار با امام جمعه نهبندان و شوسف، شرکت در دعای عرفه ، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری شب شعر و خاطره گویی از جمله برنامه های این هفته خواهد بود، گفت: برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه، همایش ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه های بسیج و برگزاری جلسات قشر بسیج از دیگر برنامه های اجرایی سپاه ناحیه نهبندان در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه بسیاری از برنامه های دیگر نیز در رده های بسیج شامل پایگاه های مقاومت، بسیج اقشار و کانون های بسیج برگزار خواهد شد، افزود:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز به مناسبت عید غدیر برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها