سارقین خودرو هاي مورد سرقت خود را که اکثرا فاقد تجهيزات ايمني و دزدگير بودند در محل هاي کم تردد شناسايي و اقدام به سرقت مي نمودند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۱۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس آگاهي استان زنجان گفت : در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم و اموال داخل خودرو در شهر زنجان،کارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات گسترده اي را براي شناسايي سارق يا سارقان آغاز کردند.
سرهنگ "رحمتي " افزود: پس از يك سري اقدامات پليسي ماموران متهم را به هويت " ع – ن " که در امر سرقت لوازم داخل خودرو فعاليت داشتند را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند و در بازرسي از مخفيگاه متهم   قطعات داخل خودرو شامل دستگاه ضبط خودرو، ، باطري و همچنين مدارک خودرو کشف شد .
اين مقام انتظامي با اشاره به كشف 5 فقره سرقت در اين زمينه، خاطر نشان كرد: سارق خودرو هاي مورد سرقت خود را که اکثرا فاقد تجهيزات ايمني و دزدگير بودند در محل هاي کم تردد شناسايي و اقدام به سرقت مي نمودند.
رييس پليس آگاهي استان زنجان به همشهريان توصيه كرد: هنگام ترك خودرو خود دقت کنند که درها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير،سوئيچ مخفي، قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسائل تاخيري و بازدارنده مجهز نمايند.


ارسال نظرات