خبرهای داغ:
رسانه ها نقش سنگینی در انتقال وحفظ ارزشهای دفاع وقدس به جوانان ونوجوانانی که جنگ را درک نکرده اند دارند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۱۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ زرگری در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت سی وپنجمین سالگرددفاع مقدس با اشاره به اهمیت رسانه ها در عصرحاضر وتاثیرگذاری برافکار ملتها گفت:رسانه ها نقش بی بدیلی در تاثیرگذاری بر افکار ملتها دارند به نحوی که مقام معظم رهبری از رسانه های دشمن به عنوان غول های امپراطوری یادکرده که با رسانه های خود درصدد سلطه بر دنیا هستند.

وی با مقایسه قدرت رسانه ای استکبار با جمهوری اسلامی افزود:بحث حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا امری واضح است که دشمن تحمل شنیدن ودیدن خبرهای واقعی را در شبکه های خود ندارد اما ندای حقانیت جمهوری اسلامی ایران دردنیا اثر خود را بیشتر کرده تا اثر رسانه های استکباری ر ا کمتر کند تا گفتمان انقلاب در دنیای کنونی غالب شود .

زرگری بیان کرد:نقش رسانه ها درانتقال فرهنگ وارزشها به نسلهای دوم وسوم امری انکار ناپذیر است لذا رسانه ها نقش سنگینی در انتقال وحفظ ارزشهای دفاع وقدس به جوانان ونوجوانانی که جنگ را درک نکرده اند داردکه باید به ان نگاه ویژه ای شود.

فرمانده سپاه پاسداران بندرترکمن با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدی گنجینه ای تمام نشدنی برای تمام اعصار است ادامه داد:هدف از گرامیداشت هفه دفاع مقدس پاسداشت ایثارگری های شهدا،جانبازان ورزمندگان دفاع مقدس است وشعار امسال هفته دفاع مقدس "ما می توانیم با همدلی وهمزبانی "است ویقینا برنامه های سپاه در این هفته با رویکرد ومحتوای این شعار در انتقال فرهنگ وارشهای دفاع مقدس صورت می پذیرد خاصه برنامه های متنوع فرهنگی که باید درخصوص تزریق به نسلهای پیش رو وآینده برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی انجام شود.

سرهنگ زرگری با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بندرترکمن تصریح کرد:برگزاری نمایشگاههای عفاف وحجاب،غبارروبی مزارشهدا،دیدار با علمای شیعه وسنی شهرستان،برگزاری یادواره های شهدا ونهضت روشنگری در پایگاههای مقاومت ومسابقات قرانی وورزشی در سطح رده های مقاومت بخشی از برنامه های گرامیداشت این ایام است.

وی با اشاره به اینکه بسیج وسپاه به دنبال برنامهای کیفی وکیفی سازی برنامه هاست اذعان داشت:سپاه به عنوان یک نهاد فرهنگی هیچگاه از کیفیت برنامه های اجرایی فرهنگی غافل نشده وهمواره به این نکته توجه ویژه ای داشته است.

او گفت:دامنه نقش سپاه در بحث همراهی مردم با انقلاب نقش بی بدیلی است به نحوی که انقلاب ما بعد از سی وهفت سال تاکنون از همراهی پرشور مردم در برهه های حساس تاریخی بی نصیب نمانده است ومردم همواره با حضور پررنگ خویش با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می بندند.

سرهنگ زرگری با اشاره به بحث های روشنگری سپاه در رده ها واقشار مختلف مردمی ادامه داد:نشستهای روشنگری با هدف ترسیم واقعیت های موجود در جامعه برگزار می شود وقطعا سپاه به دنبال جانبداری از جریان وگرایش خاصی نیست لذا اگر تلاش سپاه در این زمینه صورت گیرد جامعه به راه دیگری خواهدرفت .

وی با اشاره به ارائه وام های اقتصاد مقاومتی برای استقلال اقتصادی خانواده ها تاکید کرد:در ارائه این وام ها به افراد نگاه ویژه ای به استفاده درست وواقعی افراد از این وام ها شده است به نحوی که این وام ها با هدف اتکای اقتصادی افراد در خانواده صورت می گیرد تا اقتصادمقاومتی درجامعه فراگیرشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها