فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 31 عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و عمرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۵۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی  در گفت و گو با خبرنگار اخبر گزاری بسیج اظهار داشت: اقشار مختلف مردم شهرها و روستاهای دور افتاده شهرستان نیکشهر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی شرکت داشتند و همیشه همراه و همگام با برنامه های انقلاب بودند.
وی افزود: دولت برای قدردانی از زحمات مردم نیکشهر اعتبار زیادی را برای عمران و آبادانی این منطقه هزینه کرده است.
وی گفت: برگزاری یادواره شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بزرگداشت مقام سرباز از جمله برنامه های مهم هفته دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر برگزاری نشست های هم اندیشی بصیرتی، افتتاح طرح های هجرت، اهدا خون، پیاده روی خانوادگی، نواختن زنگ مقاومت و ایثار، برگزاری اردوهای جهادی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.
شهرستان نیکشهر با 134 هزار نفر جمعیت و گستره 12 هزار و 951 کیلومتر مربع از چهار بخش مرکزی، لاشار، آهوران و بنت، 11 دهستان و 395 روستا و آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است و در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

ارسال نظرات