سرهنگ محمدرضا نخعی

پیشرفت و توسعه امروز کشور مرهون تلاش‌ و رشادت‌های رزمندگان است

فرمانده سپاه نیمروز خاطرنشان کرد: بی‌گمان هفته دفاع مقدس مدال افتخار ملت ایران بوده که جانانه در مقابل دشمن متجاوزگر ایستادند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۵۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی در مراسم رژه نیروهای مسلح بیان کرد: یکی از دلایل پیروزی ما در جنگ‌ تحمیلی اتحاد و یکپارچگی مردم بوده و همه یک هدف داشتند و آن دفاع از عزت و کیان جمهوری اسلامی بود.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور رشادتهای دلاور مردان و رزمندگان ایران اسلامی است تصریح کرد: آنان با نثار جان خود، به دشمن درس فراموش‌ناشدنی داده و آنان را شکست دادند.

  سرهنگ نخعی با تاکید بر اینکه نسل امروز باید با اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام آشنا شده و با آن دوران مانوس شوند، تصریح کرد: پیشرفت و توسعه امروز کشور مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگانی است که در دوران ۸ سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه نیمروز خاطرنشان کرد: بی‌گمان هفته دفاع مقدس مدال افتخار ملت ایران بوده که جانانه در مقابل دشمن متجاوزگر ایستادند.

در ادامه حجت السلام والمسلمین محمدراشکی اظهار داشت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‏ ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

 وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خون‏های مقدسی است که در پای شجره طوبای

انقلاب اسلامی ریخته شد.

امام جمعه نیمروز خاطرنشان کرد: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‏ها بداند.

ارسال نظرات