فرمانده سپاه روح الله:

تلاش برای دست‌یابی به رشد اقتصادی راهگشای حل معضلات امروز جامعه

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: روحیه اقتصاد مقاومتی با تبیین دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود و به نسل جوان منتقل شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۸۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیجیان شهرستان اراک در دومین روز از هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه ملت ایران که هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود اظهار داشت: دشمنان اسلام و نظام در راستای از بین بردن اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل تمام تلاش خود را کردند و در این راستا از تمامی توان خود بهاین منظور استفاده کردند که نتوانستند اقدامی کنند و ناکام ماندند.

وی افزود: جوانان و رزمندگان این مرز و بوم با ایثار و پایمردی جوانان غیور ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کردند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند آرامش و امنیت کنونی در جامعه مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رهبری داهیانه امام خمینی(ره) است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: دفاع مقدس به عنوان یک نسخه شفابخش برای ایران اسلامی است که در سایه فرماندهی واحد امام خمینی(ره) و ایجاد انگیزه‌های دینی و ملی در بین مردم توانست تا آخر ایستادگی کند و رزمندگان اسلام با تمام ظرفیت خود از میهن اسلامی دفاع کردند.

سردار کریمی الگوی عملی و امتحانی اقتصاد مقاومتی را برگرفته از دفاع مقدس دانست و گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بندهای اقتصاد مقاومتی مبارزه با فساد اقتصادی است با توجه به اینکه دردوران 8 ساله دفاع مقدس بیت‌المال دراختیار رزمندگان بود ما با هیچ مشکلی مواجه نبودیم و رزمندگان و فرماندهای با دابیر خاص خود این مهم را مدیریت می‌کردند.

وی با تأکید بر نهادینه کردن روحیه تلاش در راستای دست‌یابی به رشد و توسعه اقتصادی بر اساس استفاده از تولیدات داخلی ادامه داد: باید بتوانیم این مهم را در جامعه تبیین و نهادینه کنیم و ایجاد این روحیه در جامعه با پیروی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه راهگشای حل بسیاری از معضلات و مشکلات امروزجامعه می‌شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه گام برداشته شود و این مهم در این هفته با جدیت بیشتری تبیین و نهادینه شود و در این راستا و تحقق این مهم با استفاده از منویات مقام معظم رهبری گام برداشته شود و بتوانیم شرایط نامطلوب اقتصادی در کشور را با ایجاد شغل در جامعه بهبود بخشیم.

سردار کریمی با اشاره به فعالیت سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه افزود: با یک برنامه‌ریزی هدفمند و مدون می‌توانیم از ظرفیت های کشاورزی و صنعتی استان که مغفول مانده در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استفاده کنیم و با ارائه تسهیلات با نرخ کم مشکل بیکاری این افراد را مرتفع کنیم.


ارسال نظرات