خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل سازمان تبلیغات استان قزوین:
حجت الاسلام نظری گفت: پیامبران براي رضاي خداوند و براي تثبيت دين خدا، جلوۀ ويژه‌اي از گذشت، ايثار و فداکاري را هویدا کردند به همین دلیل صحیح است که به مناسبت سالروز این عید گرامی ،تمامی مسلمانان در قربانی کردن نفس خود تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۹۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل سازمان تبلیغات استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج از قزوین با اشاره به فرا رسیدن" عید قربان" اظهار کرد: عید قربان، عيد خودسازي و تهذيب نفس است چرا که اين عيد بزرگ فرصت بسيار مناسبي براي سرمشق گرفتن از حضرت ابراهيم، حضرت اسماعيل و حضرت هاجر (س) در راستای  تقرب و نزدیکی به خداوند متعال است.

وی افزود: پیامبران براي رضاي خداوند و براي تثبيت دين خدا، جلوۀ ويژه‌اي از گذشت، ايثار و فداکاري را هویدا کردند  به همین دلیل صحیح است که به مناسبت سالروز این عیدگرامی، تمامی مسلمانان در قربانی کردن نفس خود تلاش کنند.

به گفته این مسئول،هوي و هوس، نفس امّاره و صفات رذيله که سراسر وجود انسان‌هاي معمولي را فراگرفته است، بايد در راه خدا قرباني شود.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل سازمان تبلیغات استان قزوین  تصریح کرد: انسان بايد از بندگي رذایل که او را محبوس کرده است  آزاد شده تا درخت فضيلت در دل  او رشد و شکوفا شود  و به طوری که  دیگران نیز از ثمره این درخت " فضایل اخلاقی" بهره مند شوند در همین راستا است که این کار مهم در ایام عید قربان انجام می پذیرد.

1002/ت20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها