خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر، مقاومت و پایداری در میامی نواخته شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۲۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی، طی مراسمی با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان میامی زنگ مهر، مقاومت و پایداری در آغاز سال تحصیلی جدید به‌صورت نمادین در آموزشگاه شهید مسعود طاهری میامی نواخته شد.

در این مراسم اقتدار امروز کشور ایران را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران و هدایت‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری دانست و گفت: آحاد ملت ایران و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با لبیک به ندای امام خمینی (ره) و فرمانده معظم کل قوا در برابر هجمه دشمن متجاوز بعثی ایستادگی کرده و افتخارات بسیاری آفریدند.

حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ،گفت: شما دانش آموزان باید تلاش کنید تا با افزودن علم و دانش خود بر قله‌های ترقی قرار گیرید و به توسعه کشور کمک کنید.

وی افزود:آینده متعلق به شما دانش آموزان است اما باید بدانید کشور زمانی ساخته می‌شود که به علم و دانش بها دهید و با آموخته‌های خود در مسیر موفقیت کشور گام بردارید.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان میامی نیز در این مراسم بابیان این‌که در تعالیم دینی، نماز جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: بر اساس احادیث، نماز اساس عبادات و ترازوی سنجش اعمال است و در صورت قبولی نماز است که سایر اعمال هم سنجش خواهد شد و با توجه به همین جایگاه نماز است که این موضوع در آموزش‌وپرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عباس صائمی با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی در مدارس، اظهار داشت: در حوزه پرورشی و فرهنگی فعالیت‌های مختلف و متعددی صورت می‌گیرد که از جذاب‌ترین و مؤثرترین فعالیت‌ها، تلاش در زمینهٔ ترویج فرهنگ نماز جماعت مدارس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها