مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۴۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل صبح امروز در آموزشگاه امام خمینی (ره) روستای قزل قیه از توابع بخش هیر برگزار شد.

سرنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل طی سخنانی در جمع اهالی و دانش آموزان این روستا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، هدف از اجرای این طرح را مشارکت جوانان ونوجوانان در امور عام المنفعه و عرصه های عمران و آبادانی کشور، تربیت جوانان با اجرای برنامه های نشاط و تعالی و تقویت حس مسئولیت پذیری و حس خودباوری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بیش از 500 نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان اردبیل در 15 مدرسه شهرستان برگزار شد، افزود: با اجرای این طرح بیش از 10500 متر مربع از فضاهای آموزشی و مدارس شهرستان اردبیل بازسازی، رنگ آمیزی و زیباسازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهید شاخص دانش آموزی کشور شهید رضا بهرامی و شهید شاخص دانش آموز استان شهید مرحمت بالازاده،از زحمات فرهنگیان حاضر در روستاهای محروم قدردانی نمود.

ارسال نظرات