فرماندار شهرستان پارس آباد مغان از عضویت 900 نفر در مجمع خیرین مدرسه ساز اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۵۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدي احمدی، در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان پارس آباد اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف جلب کمک های خیرین در جهت اجرای فعالیت های آموزشی و ساخت مدرسه به کار خود ادامه می دهد.

وي با بیان اینکه قبل از تاسیس و شکل گیری مجمع، در زمینه ساخت مدرسه خیری هیچ گونه فعالیتی نشده است، گفت: هم اکنون حدود ۹۰۰ نفر در مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد عضو هستند و حدود یک میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال در حساب مجمع موجود است.

احمدي، آمار فرهنگیان عضو مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد را ۸۵۰ نفر ذکر و بیان کرد: معلمان و فرهنگیان در بحث مدرسه سازی و رفع نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همواره پیشقدم هستند به طوری که در حال حاضر حدود ۲۵میلیون ریال از حقوق ماهانه این افراد کسر و به حساب مجمع واریز می شود.

فرماندار پارس آباد با اشاره به اينكه تا کنون صدها باب کلاس از محل کمک های خیرین مدرسه ساز احداث شده است، گفت: این منطقه به لحاظ مهاجر پذیر بودن و آمار بالای جمعیت دانش آموزی، با کمبود شدید مدرسه مواجه است به همین خاطر مدرسه سازی در این شهرستان در مقایسه با سایر مناطق استان، از نیازهای اساسی به شمار می رود و باید به صورت جدی دنبال شود.

احمدي، مدرسه‌سازی را سنت حسنه و مصداق بارز باقیات‌الصالحات دانست و از فرهنگیان خیر این شهرستان به خاطر مشارکت جدی و فعال در ساخت و ساز مدرسه قدردانی کرد.

ارسال نظرات