مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال/

متولیان فرهنگی، هنرمندان بسیجی را در راس برنامه های فرهنگی و هنری به کارگیری کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: هنرمندان متعهد و بسیجی در راس برنامه های فرهنگی و هنری به کارگیری شوند و در این مهم، نقش هنرمندان بسیجی در مقابله با جنگ نرم بیشتر بوده و برای مقابله با ابتذال فرهنگی در جامعه مبارزه کنند.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۵۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

حجت الاسلام عزیزاله عابدی، در گفتگو با خبرگزاری بسیج از خلخال اظهار داشت: نباید به خاطر نشاط اجتماعی، هنجارشکنی در جامعه رواج پیدا کند و مدیران اجرایی در مقابل این ناهنجاریهای فرهنگی باید پاسخگو بوده و در صدور مجوزهای اجرای کنسرت در شهرستانها دقت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: دستگاههای فرهنگی باید تولید فرهنگ و هنر اسلامی را نشر و گسترش داده و از هرگونه کپی برداری آثار مخرب غربی پرهیز کنند و با تشویق هنرمندان بومی به خلق آثار و تولیدات فرهنگ اسلامی باشند و با هنر و ایده های مطلوب فرهنگی احساس و اعتماد ملی را به جامعه تزریق کرده و با تقویت برنامه های هنری و اسلامی در بین جوانان با هرگونه ترویج هنرهای غربی در جامعه مقابله کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال افزود: استفاده سودجویانه از هنر موسیقی، موجب هنر، ضد هنر می شود و باید در صدور اجرای کنسرت های موسیقی در شهرستانها، رعایت مسائل شرعی و قانونی شده باشد و مجریان این برنامه ها با نظارت دقیق مسئولان مربوطه انجام فعالیت نمایند.

عابدی بیان داشت: باید در جامعه فعالیت های فرهنگی و هنری به سبب نشاط شرعی اجتماعی باشد و در غیر اینصورت موجب ناهنجاریهای اجتماعی خواهد شد و تایید محتوای این برنامه ها به خصوص اجرای کنسرت ها با نظارت و دقت بیشتر صورت پذیرد و مسئولین دستگاههای اجرایی فرهنگی، نباید به مجریان بی مسئول اجازه فعالیت بدهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال ادامه داد: مهندسی فرهنگی و هنری در کشور بر روی برنامه های کنسرت باید دقیق باشد و نباید این موضوع سبب نگرانی جامعه شود و هنر در جهت اعتلای فرهنگ و ارزشهای اسلامی بوده و سیاستگذاری های این برنامه ها باید در راستای اهداف هنرهای اسلامی باشد.

عابدی با اشاره به اینکه تعهد در کنار تخصص هنرمندان باید مد نظر مسئولین باشد اظهار کرد: متولیان فرهنگی باید هنرمندان متعهد و بسیجی در راس برنامه های فرهنگی و هنری به کارگیری شود و در این مهم، نقش هنرمندان بسیجی در مقابله با جنگ نرم بیشتر بوده و برای مقابله با ابتذال فرهنگی در جامعه مبارزه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار