فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: هجدهمین یادواره200 شهید شهرستان سرخه با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و گرامیداشت ایثارگری های حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۶۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
محمد امامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار داشت: هجدهمین یادواره200 شهید شهرستان سرخه در روز پنج شنبه دوم مهرماه در حرم مطهر شهدای شهرسرخه با حضور سردار اهوازیان از فرماندهان دفاع مقدس برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال موضوع یادواره تقدیر و گرامیداشت از ایثارگری های جانبازان و شهدای شیمیایی برگزار می گردد که در حین برنامه نمایشی از بمباران شیمیایی دشمن در سال های دفاع مقدس اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه اظهار داشت: سرودی در مورد شهدا توسط هنرمند بسیجی «علی مقصودیان» رونمایی می شود و تمبر یادبود شهدای شهرستان سرخه که توسط ستاد کنگره بزرگداشت 300 شهید استان سمنان تهیه شده است، رونمایی می شود.

امامی عنوان کرد: پیاده روی خانوادگی در روز جمعه سوم مهرماه از میدان آزادی به طرف گلزار شهدای سرخه برگزار می گردد که به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی افزود: برنامه صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح شهرستان سرخه و حوزه بسیج دانش آموزی در روز شنبه چهارم مهرماه برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه یادآور شد: برگزاری همایش بصیرتی بسیج ادارات سرخه در گلزار شهدای این شهرستان از دیگر ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها