امام‌جمعه نمین در دیدار با بسیجیان/

برخی مسئولان در برابر نفوذ فرهنگی دشمن عقب‌نشینی کرده‌اند

امام‌جمعه شهرستان نمین گفت: هرچند که دولت‌های گذشته به دست نامحرمان نیفتاده اما از نااهلان در امان نبوده و برخی مسئولان در برابر نفوذ فرهنگی دشمن عقب‌نشینی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۷۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت‌الاسلام صفر یوسف زاده، در دیدار با نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان و فرماندهان انتظامی و مرزبانی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دفتر امام‌جمعه نمین برگزار شد، اظهار کرد: برخی مسئولان نه‌تنها در مقابل نفوذ و هجمه‌های فرهنگی دشمنان تدبیری نیندیشیده‌اند بلکه با آنان همسو و همراه شده‌اند.

وی گفت: دشمن با ابزارهای رسانه‌ای، ماهواره‌ای و اینترنتی اقدام به نفوذ فرهنگی در جامعه کرده و فرهنگ جامعه را مورد هجمه قرار داده است.

امام‌جمعه نمین افزود: مسئولان باید ظاهر و باطن خود را با شهدا و رزمندگان تطابق داده و آن‌ها را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به وصیت و پیام شهدا با مضمون اینکه «خواهرم سیاهی چادر تو برای دشمن برنده‌تر از خون شهدا است»، گفت: در انتقال پیام شهدا به نسل جدید نباید معذب شده و در این امر خطیر کوتاهی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف زاده تصریح کرد: اگر در حجاب و عفاف یک جامعه‌ای رخنه و ناهنجاری وجود داشته باشد دیگر آحاد جامعه را گریبان گیر خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت عرصه جنگ نرم گفت: جانبازانی که بر روی ویلچر اقدام به ترویج تفکر ارزشی کرده و بر آن پایبند هستند و از جانبازی حفظ و حراست می‌کنند، نماد عزت و افتخار جامعه بوده و در عرصه جنگ نرم گام برداشته‌اند.

امام‌جمعه نمین افزود: خانواده روحانیون، پاسداران و تمامی مسئولان باید در نمازهای جماعت و سایر برنامه‌های ملی و مذهبی حضورداشته باشند.

وی بیان کرد: هر وقت مسئولان بتوانند بر روی خانواده خود تأثیرگذار باشند، آن موقع می‌توانند بر روی دیگر افراد جامعه تأثیر بگذارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف زاده افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی طلایی برای برنامه‌ریزی سالانه برای شهرستان بوده و باید در انتقال پیام شهدا و هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان بیش‌ازپیش گام برداشت.

وی گفت: باید شهرستان نمین آمیخته با نمادهای شهدا بوده و آن‌ها در همه حال در برابر دیدگان مردم جاودانه باشند.

* 92 ماه جنگ را نباید در یک هفته خلاصه کرد

فرمانده سپاه نمین در ادامه این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس را نمی‌توان محدود به "هفته دفاع مقدس" کرد چراکه هیچ‌گاه نمی‌توان 92 ماه جنگ را در یک هفته برای آحاد مختلف مردم علی‌الخصوص نسل جوان تبیین کرد.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: در تمام طول سال باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که گنجینه عظیم دوران هشت سال دفاع مقدس بوده، گام برداشت.

وی با اشاره به دیدار نیروهای سپاه پاسداران و بسیجیان با امام‌جمعه شهرستان نمین اظهار کرد: این دیدار جهت تجدید بیعت با ولایت و شهدا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین افزود: اگرچه نسل حاضر در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس حضور نداشته، اما بسیجیان در همه حال در عرصه جنگ نرم و سخت در آمادگی به سر می‌برد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت، خاطرنشان شد: در این هفته 220 برنامه در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نمین برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار