برگزاری نخستین سالگرد شهادت دلاور مرزبانی، شهید سجاد تختی

نخستین سالگرد شهادت دلاور مرزبانی، شهید سجاد تختی در مسجد امام حسین(ع) محله وحدت اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۷۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این یادواره سرهنگ شکر عبدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل اظهار داشت: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام است و ما باید با جان و دل ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

عبدی با اشاره به اینکه شهدای والامقام درس عزت، ایثار، آزادگی، گذشت و شهادت را به ما یاد داده‌اند، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه نسل جوان انتقال یابد تا با دلاورمردی‌های شهدای والامقام آشنا شوند.

وی بیان کرد: خون شهدای والامقام بزرگ‌ترین افتخار برای کشورمان هستند چرا که این عزیزان با گذشت فرزندان خود در راه انقلاب اسلامی کار بسیار بزرگی انجام داده‌اند که قابل تحسین و قدردانی است.

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه سپاه اردبیل تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام و زنده نگه داشتن یاد این شهدا کوچک‌ترین کاری است که ما انجام می‌دهیم و باید برنامه‌های فرهنگی در رابطه با دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام در استان اردبیل افزایش یابد.

وی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف فرهنگی و محوریت دلاور‌مردی‌های شهدای والامقام در اردبیل برگزار می‌شود و این هفته فرصتی بسیار بزرگ برای قدردانی از خون شهدای والامقام است و ما باید در حفظ دستاوردهای این شهدا تمام تلاش خود را به کار گیریم.

پخش کلیپ و مداحی از دیگر بخش های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات