نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: شهدای والامقام با گذشت جان و مال خود درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما یاد دادند و ما باید با جان و دل ادامه دهنده راه این شهدا باشیم و این یک وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۷۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، در یادواره شهدای والامقام پایگاه مقاومت بسیج شهید باقری اردبیل و نخستین سالگرد شهادت فرمانده مرزبانی، شهید سجاد تختی در مسجد امام حسین(ع) اردبیل اظهار داشت: شهدای والامقام با گذشت جان و مال خود درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما یاد دادند و ما باید با جان و دل ادامه دهنده راه این شهدا باشیم و این یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه یاد و خاطره شهدای والامقام و شهادت در جامعه زنده بماند، افزود: برکات و دستاوردهای بسیار بزرگی در سایه خون شهدای والامقام به وجود آمده است که ما باید قدردان خون این شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: نخستین مطالبه اصلی مردم از دولت ایجاد فضاهای سالم و تربیتی برای پرورش نسل فاخر و قدرتمند است چرا که احساسات عاطفی زیبا و فرزندان فرهیخته از فضاهای سالم تربیتی پرورش می‌یابند و باید این فضاها در جامعه افزایش یابد.

عاملی با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های علمی، هسته‌ای، فناوری اظهار کرد: بزرگ‌ترین پشتوانه این پیشرفت‌ها خون شهدای والامقام و بصیرت و ولایتمداری مردم بوده که وظیفه ما حفظ و نگهداری از این سرمایه‌های عظیم است .

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با تدارک برنامه‌های مختلف از شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد تغییر آداب و رسوم نسل جوان است و باید در این زمینه علاوه بر جوانان خانواده‌ها و مسئولان نیز هوشیاری لازم را داشته باشند.
ارسال نظرات