زنگ مهر و مقاومت صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در آموزشگاه شبانه روزی شهید مهدی باکری بخش هیر به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۸۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت اولین روز از آغاز سال تحصیلی جدید و در دومین روز از هفته دفاع مقدس که با نام روحانیت، علم و دانش پژوهی و سربازان نام گرفته است زنگ مهر و مقاومت صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در آموزشگاه شبانه روزی شهید مهدی باکری بخش هیر به صدا در آمد.

سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در ابتدای این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، عزت و امنیت امروز کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: هر کشوری که امروز بهره ای از فرهنگ ایثار و شهادت و تولید علم در آن نباشد بی شک آن کشور موجودیتی در دنیا نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس 36 هزار دانش آموز از سراسر کشور کلاس های درس را ترک گفته و در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند، افزود: امروز وظیفه ی همه ی ما است که از سنگرهای فرهنگ ایثار و شهادت دفاع نموده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل از مسئولان حاضر در برنامه خواست: هم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هم در تولید علم که زیربنای وجودی آن آموزش و پرورش می باشد تلاش وافری نمایند.

در ادامه این مراسم از خانواده شهدا، فرهنگیان بازنشسته و دانش آموزان نمونه تجلیل شد.

ارسال نظرات