در دومین روز از هفته دفاع مقدس ، قبور مطهر شهدای شهر تازه کند با حضور مسئولین ادارات محلی، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجان و خانواده های معظم شهدا غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۸۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، در دومین روز از هفته دفاع مقدس ، قبور مطهر شهدای شهر تازه کند با حضور مسئولین ادارات محلی، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجان و خانواده های معظم شهدا غبار روبی و عطر افشانی شد.

شرکت کنندگان در این آیین با بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با آرمان های شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

ستوانیکم پاسدار"علی دژآهنگ" فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس ناحیه پارس آباد ضمن تشکر از حاضران در مراسم، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا را تجدید میثاق با آرمان های راه حق و عدالت عنوان کرد و گفت: شهدا ایثار و از خودگذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه داشتن این ارزش هاست. وی با بیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب و شهدا پاسداری کنیم و در راستای رشد معنوی از آن بهره ببریم، افزود: این امانتی است که باید آن را به نسل های آینده انتقال دهیم .

زنگ آغازسال تحصیلی در مدارس های شهروبخش، توزیع گوشت دامهای ذبح شده بین ایتام، مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد وقرائت مراسم دعای پرفیض عرفه دردومین روز از برنامه های هفته دفاع مقدس بود.

ارسال نظرات